Gå til innhold

Mesterenes mester, så herlige de er;)


hidi, the scorpion

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion

De er jo skjønne alle sammen, og så utrolig flinke, vittige og matglade. Sitter her og brummer for meg selv og ønsker jo egentlig at _alle_ skal vinne, he, he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 207
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    63

  • hidi, the scorpion

    41

  • AneM1365380603

    33

  • morsan

    22

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1234555003' post='4091811]

Fint program! Heier på alle tre... hehe - neida, her er Gøran favoritten, men jeg er nok litt inhabil ;p

Jasså, enten familie eller sambygding, begge godtas;)

Jeg er nok litt for Dag Otto, vi vokste opp i samme by, he, he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1234555003' post='4091811]

Fint program! Heier på alle tre... hehe - neida, her er Gøran favoritten, men jeg er nok litt inhabil ;p

Herlig prgram, ja :-) Helt enig med deg. Gøran er favoritten:-) Ikke fordi jeg er trønder, men han er den som er mest allsidig, og behersker de fleste øvelsene veldig bra.

Og så er han jo en go'gutt da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søren!! Jeg gikk glipp av kveldens episode.. Var så opptatt av å se på "Norske talenter" på TV2... Går "Mesterenes mester" i reprise? Evt.når?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1234555003' post='4091811]

Fint program! Heier på alle tre... hehe - neida, her er Gøran favoritten, men jeg er nok litt inhabil ;p

Gøran er en barsking! :o)

Men vi ser Norske talenter på tv2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Søren!! Jeg gikk glipp av kveldens episode.. Var så opptatt av å se på "Norske talenter" på TV2... Går "Mesterenes mester" i reprise? Evt.når?

Vi valgte også Norske talenter. Det er koselig å se på slikt sammen med barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Søren!! Jeg gikk glipp av kveldens episode.. Var så opptatt av å se på "Norske talenter" på TV2... Går "Mesterenes mester" i reprise? Evt.når?

Det er jeg nesten sikker på at det gjør, men når må andre hjelpe deg med, reprise på nrk2 eller nrk3...;))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Herlig prgram, ja :-) Helt enig med deg. Gøran er favoritten:-) Ikke fordi jeg er trønder, men han er den som er mest allsidig, og behersker de fleste øvelsene veldig bra.

Og så er han jo en go'gutt da :-)

hrmp.

Hva med Dag Otto liksom...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren!! Jeg gikk glipp av kveldens episode.. Var så opptatt av å se på "Norske talenter" på TV2... Går "Mesterenes mester" i reprise? Evt.når?

Du kan i hvert fall se det på NRK's web-tv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes han har litt kalde øyne.

Synes du? Det her ikke jeg lagt merke til. Men hvis vi først skal være litt kresne og kritiske her, så synes jeg ikke at han har noen pen stemme. Den ødelegger helhetsinntrykket for meg :-)

Men som idrettsmann...du verden..Mannen har jo passert 50 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Synes du? Det her ikke jeg lagt merke til. Men hvis vi først skal være litt kresne og kritiske her, så synes jeg ikke at han har noen pen stemme. Den ødelegger helhetsinntrykket for meg :-)

Men som idrettsmann...du verden..Mannen har jo passert 50 år!

Gleder meg til i morgen, for da skal jeg se inn i noen nydelige øyne når skiskytingen begynner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...