Gå til innhold

Mesterenes mester, så herlige de er;)


hidi, the scorpion

Anbefalte innlegg

Gleder meg til i morgen, for da skal jeg se inn i noen nydelige øyne når skiskytingen begynner :)

Hm...hvem er det da tro....Jeg tror du har nevnt han før, men husker ikke helt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 207
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    63

  • hidi, the scorpion

    41

  • AneM1365380603

    33

  • morsan

    22

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion

Gleder meg til i morgen, for da skal jeg se inn i noen nydelige øyne når skiskytingen begynner :)

Vi skulle sikkert vært gift... Gleder meg villt til skiskyting, så kan du ta deg av øynene;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Hm...hvem er det da tro....Jeg tror du har nevnt han før, men husker ikke helt:-)

Emil Hegle Svendsen har noen nydelige øyne :) I tillegg til noen av tyskerne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emil Hegle Svendsen har noen nydelige øyne :) I tillegg til noen av tyskerne..

Ok :-) Jeg får ta en titt på han da:-) Men finnes det noen som har vakrere øyne enn Axel Lund Svindal da? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Vi skulle sikkert vært gift... Gleder meg villt til skiskyting, så kan du ta deg av øynene;)

Jeg får med meg både det sportslige og utenomsportslige ;)

Jeg tror det blir et ganske spesielt VM. Det sies at det både er slapseføre og sand i løypene. Deltakerne skjønner egentlig ikke hvorfor de måtte legge VM akkurat dit. I tillegg er det visst minimalt med publikum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

Ok :-) Jeg får ta en titt på han da:-) Men finnes det noen som har vakrere øyne enn Axel Lund Svindal da? :-)

Jeg synes den godeste Aksel har en fantastisk flott kropp, men sånn visuelt sett foretrekker jeg å se på Marius Arnesen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den godeste Aksel har en fantastisk flott kropp, men sånn visuelt sett foretrekker jeg å se på Marius Arnesen.

Nå har jeg sjekket øynene til denne Hegle Svendsen. Og de er jo pene, men på en litt barneaktig måte? Du mener treneren Marius? Han er vel ikke så pen som han er sjarmerende, synes jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jeg får med meg både det sportslige og utenomsportslige ;)

Jeg tror det blir et ganske spesielt VM. Det sies at det både er slapseføre og sand i løypene. Deltakerne skjønner egentlig ikke hvorfor de måtte legge VM akkurat dit. I tillegg er det visst minimalt med publikum.

Leste det samme som deg. Håper jo ikke at de får slapseføre og regn;(

Hvilke øyne er det du speider etter da?;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Nå har jeg sjekket øynene til denne Hegle Svendsen. Og de er jo pene, men på en litt barneaktig måte? Du mener treneren Marius? Han er vel ikke så pen som han er sjarmerende, synes jeg :-)

Ja, du er inne på noe der. Jeg tror ikke jeg ville orket å se på et bilde av Marius Arnesen, for han må oppleves. Han er så utrolig sjarmerende når han blir intervjuet. Halsen ser jo helt laus ut, nesten som en dukke i dukketeater :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Leste det samme som deg. Håper jo ikke at de får slapseføre og regn;(

Hvilke øyne er det du speider etter da?;))

Emil Hegle Svendsen har noen nydelige øyne, og det har også noen av tyskerne.

Magnus Moan i kombinert er heller ikke så verst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du er inne på noe der. Jeg tror ikke jeg ville orket å se på et bilde av Marius Arnesen, for han må oppleves. Han er så utrolig sjarmerende når han blir intervjuet. Halsen ser jo helt laus ut, nesten som en dukke i dukketeater :)

Jeg så han i forbindelse med fantomløpet til Axel, og han var veldig sjarmerende, synes jeg:-) Virker grei og sympatisk og ikke minst - veldig levende!

Du liker ikke Ole Einar Bjørndalen da? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emil Hegle Svendsen har noen nydelige øyne, og det har også noen av tyskerne.

Magnus Moan i kombinert er heller ikke så verst ;)

Emil er også en likandes kar. Det _er_ noe med disse trønderne... *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Emil Hegle Svendsen har noen nydelige øyne, og det har også noen av tyskerne.

Magnus Moan i kombinert er heller ikke så verst ;)

Jeg tror ikke vi har helt samme smak....Jeg liker ikke dådyrøyne på menn:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Jeg så han i forbindelse med fantomløpet til Axel, og han var veldig sjarmerende, synes jeg:-) Virker grei og sympatisk og ikke minst - veldig levende!

Du liker ikke Ole Einar Bjørndalen da? :-)

Ole Einar Bjørndalen er en fantastisk idrettsutøver og en usedvanlig sympatisk fyr, men ikke noe sikleobjekt. Siklingen tar han seg av, men vi må passe oss for å skrive det, for ellers kommer Babette hyttende med fingeren ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1234556893' post='4091858]

Emil er også en likandes kar. Det _er_ noe med disse trønderne... *s*

Trøndere er i allefall kule :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den godeste Aksel har en fantastisk flott kropp, men sånn visuelt sett foretrekker jeg å se på Marius Arnesen.

Hehe, du er blitt en siklende, slafsende man-eater ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Emil Hegle Svendsen har noen nydelige øyne, og det har også noen av tyskerne.

Magnus Moan i kombinert er heller ikke så verst ;)

He, he, så vi følger godt med på sporten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...