Gå til innhold

Mesterenes mester, så herlige de er;)


hidi, the scorpion

Anbefalte innlegg

AneM1365380603

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1234556974' post='4091862]

Hehe, du er blitt en siklende, slafsende man-eater ;-)

He he. Jeg er sånn hver eneste fredag ;) Er det en tråd om mannfolk stiller jeg alltid opp!

Mannen er jo i stua og lærer 6-åringen "Lise gikk til skolen" på keyboard, så jeg må underholde meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 207
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    63

  • hidi, the scorpion

    41

  • AneM1365380603

    33

  • morsan

    22

Mest aktive i denne tråden

Ole Einar Bjørndalen er en fantastisk idrettsutøver og en usedvanlig sympatisk fyr, men ikke noe sikleobjekt. Siklingen tar han seg av, men vi må passe oss for å skrive det, for ellers kommer Babette hyttende med fingeren ;o)

Nei, han er ikke noe sikleobjekt. Det er jeg helt enig med deg i. Men han er utrolig sympatisk og dyktig - det er det ingen som helst slags tvil om:-)

Hvis det er lov til å mobbe Ari Behn uten at noen protesterer, så må det jo være lov å si "ikke positive" ting om andre kjendiser også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he. Jeg er sånn hver eneste fredag ;) Er det en tråd om mannfolk stiller jeg alltid opp!

Mannen er jo i stua og lærer 6-åringen "Lise gikk til skolen" på keyboard, så jeg må underholde meg selv.

*s*

Du får starte en mannfolk-tråd, og legge ut linker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1234557043' post='4091867]

Hva var det med Dag Otto?

Jeg synes han har kalde øyne, men det er min mening. Jeg har aldri vært begeistret for fyren, sånn helt uten at jeg kan svare hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes han har kalde øyne, men det er min mening. Jeg har aldri vært begeistret for fyren, sånn helt uten at jeg kan svare hvorfor.

ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1234556974' post='4091862]

Hehe, du er blitt en siklende, slafsende man-eater ;-)

Oi, er ikke det lov lenger...?

litt siklende, enslige og veldig alene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1234557043' post='4091867]

Hva var det med Dag Otto?

Han er bånn ærlig! Og du finner ikke mange av hans slag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes han har kalde øyne, men det er min mening. Jeg har aldri vært begeistret for fyren, sånn helt uten at jeg kan svare hvorfor.

Jeg tror jeg skjønner hva du mener, uten at jeg klarer å forklare hva det er. Litt "glætt" kankskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Jeg tror jeg skjønner hva du mener, uten at jeg klarer å forklare hva det er. Litt "glætt" kankskje?

Jeg kan ikke sette fingeren på hva det er med han, men kanskje du er inne på noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke sette fingeren på hva det er med han, men kanskje du er inne på noe...

Han er kanskje litt "ensformig", og har ikke så mye sjarm og personlighet, synes jeg. Han er lik hver gang en ser han, uansett om han danser eller konkurrerer i Mesternes Mester. Man hører ikke at han han noen mening om noe. Bare smiler og er blid på en måte :-) Har du sett han en gang- så har du sett han. Det er ikke noe mer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1234557171' post='4091871]

*s*

Du får starte en mannfolk-tråd, og legge ut linker :-)

http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00544/Emil_Hegle_Svendsen_544156c.jpg

Hva synes du? Jeg må innrømme at Colette har et poeng når hun sier han har dådyrøyne. Han ser litt pusete ut her, men er skikkelig flott i løypa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1234557468' post='4091881]

Å jo da... *hehe*

Veldig glad:)

*hopper hooladans på gulvet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1234557529' post='4091882]

Jeg synes han er stilig :-)

Og sexy;)

*hoster diskret*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...