Gå til innhold

Mesterenes mester, så herlige de er;)


hidi, the scorpion

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 207
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    63

  • hidi, the scorpion

    41

  • AneM1365380603

    33

  • morsan

    22

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion

Jeg synes han er fantastisk flott:-)

Så flott vi ser forskjellig! Forferdelig dumt om vi alle gikk etter samme type mann!;)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jeg har tatt det opp og skal se det senere, for her skulle junior absolutt se Norske Talenter.... *gjesp*

Da hører vi fra deg i morgen om temaet!

Jeg røper intet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott vi ser forskjellig! Forferdelig dumt om vi alle gikk etter samme type mann!;)))

Ja, jøss...helt enig i den:-) Jeg har inntrykk av at Tom Nordlie er en mann man enten elsker eller hater:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

Det har jeg bare såvidt hørt om, men aldri sett, så jeg vet ikke hva det går ut på en gang.

Det er de "gamle" gode idrettsutøvere som kjemper mot hverandre! Og de er jo bare skjønne der de sliter som gale, gjennom den ene oppgaven etter den andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hører vi fra deg i morgen om temaet!

Jeg røper intet.

Kan vel neppe lese en nettavis uten å få det med seg;-)

Men sist helgs program så jeg først i reprisen, og det gjorde ingen ting at jeg på forhånd visste at Ole Klemetsen skulle hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Ja, jøss...helt enig i den:-) Jeg har inntrykk av at Tom Nordlie er en mann man enten elsker eller hater:-)

Tror aldri jeg kunne hate noen, waist of time!

Den enes søppel, den andres brød;))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Kan vel neppe lese en nettavis uten å få det med seg;-)

Men sist helgs program så jeg først i reprisen, og det gjorde ingen ting at jeg på forhånd visste at Ole Klemetsen skulle hjem.

Jeg synes bare det er herlig hvordan de uttrykker seg og oppfører seg;)

Herlig familieprogram som en her i tråden sa...;)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel neppe lese en nettavis uten å få det med seg;-)

Men sist helgs program så jeg først i reprisen, og det gjorde ingen ting at jeg på forhånd visste at Ole Klemetsen skulle hjem.

Jeg så de 4 første programmene på web-tv. Jeg hadde jo fått med meg hvem som gikk ut, men den beste og viktigste underholdningen var jo egentlig samspillet mellom deltakerne. Ove Aunli var jo en studie verdt, og programmet har ikke vært det samme etter at han og Berit forsvant, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hrmp.

Hva med Dag Otto liksom...?

Mye pent å si om Dag Otto, men den største feilen han har - for meg - er at hvis han er på skjermen uten at jeg vet at det er han, så hender det jeg tror at det er Espen Esther som er på skjermen... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så de 4 første programmene på web-tv. Jeg hadde jo fått med meg hvem som gikk ut, men den beste og viktigste underholdningen var jo egentlig samspillet mellom deltakerne. Ove Aunli var jo en studie verdt, og programmet har ikke vært det samme etter at han og Berit forsvant, synes jeg.

Jeg fikk ikke med meg serien før fra og med siste episoden med dem i. Kanksje jeg skal se på web-tv jeg også??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror aldri jeg kunne hate noen, waist of time!

Den enes søppel, den andres brød;))))

Det var satt på spissen...Jeg mener ikke elske og hate i ordenes egentlig forstand. Jeg elsker han ikke jeg, heller...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye pent å si om Dag Otto, men den største feilen han har - for meg - er at hvis han er på skjermen uten at jeg vet at det er han, så hender det jeg tror at det er Espen Esther som er på skjermen... :-(

*det errr noe med denn dialekta, da veit du*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke med meg serien før fra og med siste episoden med dem i. Kanksje jeg skal se på web-tv jeg også??

Jeg fikk i hvert fall lyst til det, etter all medieomtalen. Og det var virkelig bra programmer, etter min smak. De var rørende og ekte. Godt å se noe slikt innimellom :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1234559166' post='4091924]

*det errr noe med denn dialekta, da veit du*

Ikke bare dialekta, men også at de har sånne lyse stemmer begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...