Gå til innhold

Mesterenes mester, så herlige de er;)


hidi, the scorpion

Anbefalte innlegg

Det er de "gamle" gode idrettsutøvere som kjemper mot hverandre! Og de er jo bare skjønne der de sliter som gale, gjennom den ene oppgaven etter den andre...

Kjemper hvilke kamper? Dette høres ikke helt ut som om det er noe for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 207
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    63

  • hidi, the scorpion

    41

  • AneM1365380603

    33

  • morsan

    22

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion

Mye pent å si om Dag Otto, men den største feilen han har - for meg - er at hvis han er på skjermen uten at jeg vet at det er han, så hender det jeg tror at det er Espen Esther som er på skjermen... :-(

Stygging:(((

De har litt samme dialekt, men Benestad forsøker å være litt mer tydelig i sin tale...

*tenk å si sånn om prinsen fra grimstad, kongen er jo tor*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Det var satt på spissen...Jeg mener ikke elske og hate i ordenes egentlig forstand. Jeg elsker han ikke jeg, heller...:-)

Nå måtte jeg le;)))

Skjønner hva du mener!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tom Nordli? Hmm.. Nå skjønner jeg virkelig hva du mener når du sier vi har ulik smak :)

Ok :-) Jeg har studert han ganske nøye de siste mnd. etter at han ble trener for mitt "fotball-lag". Og jeg har sett mye som jeg oppfatter som veldig tiltalende:-)

Jeg husker Christine Koht, som jo er åpent lesbisk, uttalte en gang at om hun kunne velge seg en mann, til tross for sin legning, så måtte det bli Tom Nordlie. Hun syntes at han var råsexy. Det var i "torsdagsklubben". Så der er vi enige, Koht og jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg le;)))

Skjønner hva du mener!

Godt :-) Vi driver da ikke sort-hvitt-tenkning her inne :-) Det har vel mere med å å føle at man blir tiltrukket av noen - og ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stygging:(((

De har litt samme dialekt, men Benestad forsøker å være litt mer tydelig i sin tale...

*tenk å si sånn om prinsen fra grimstad, kongen er jo tor*

Det var mest stemmeleiet jeg tenkte på, i tillegg til dialekta selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Kjemper hvilke kamper? Dette høres ikke helt ut som om det er noe for meg.

De er nok ikke noe for en gammel gamp som deg, he, he *bøyer glatt unna for ørefikene*

Men veltrente "gamlinger" skal du passe deg for....;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Ok :-) Jeg har studert han ganske nøye de siste mnd. etter at han ble trener for mitt "fotball-lag". Og jeg har sett mye som jeg oppfatter som veldig tiltalende:-)

Jeg husker Christine Koht, som jo er åpent lesbisk, uttalte en gang at om hun kunne velge seg en mann, til tross for sin legning, så måtte det bli Tom Nordlie. Hun syntes at han var råsexy. Det var i "torsdagsklubben". Så der er vi enige, Koht og jeg :-)

Det som jeg evt måtte like med han er at han er så full av følelser. Han er ikke den som pakker inn meningene sine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren!! Jeg gikk glipp av kveldens episode.. Var så opptatt av å se på "Norske talenter" på TV2... Går "Mesterenes mester" i reprise? Evt.når?

Mesterens mester går i reprise på en av de andre NRK kanalene, men jeg husker ikke hvilken dag og tid. Fikk tilfeldigvis med meg slutten av reprisen da en av Aunliene måtte dra hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok :-) Jeg har studert han ganske nøye de siste mnd. etter at han ble trener for mitt "fotball-lag". Og jeg har sett mye som jeg oppfatter som veldig tiltalende:-)

Jeg husker Christine Koht, som jo er åpent lesbisk, uttalte en gang at om hun kunne velge seg en mann, til tross for sin legning, så måtte det bli Tom Nordlie. Hun syntes at han var råsexy. Det var i "torsdagsklubben". Så der er vi enige, Koht og jeg :-)

Tom Nordlie var fin for 20 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Det var mest stemmeleiet jeg tenkte på, i tillegg til dialekta selvsagt.

Jeg har vært inne på tanken selv, men jeg turte ikke skrive det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært inne på tanken selv, men jeg turte ikke skrive det ;)

Nei, det er liksom ikke måte på hvor mye man får høre det hvis man sier det man mener;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

Godt :-) Vi driver da ikke sort-hvitt-tenkning her inne :-) Det har vel mere med å å føle at man blir tiltrukket av noen - og ikke.

Kunne ikke vært mer enig, Colette, jeg tiltrekkes ofte av klassisk skjønnhet, til vi møtes og prates, da er jeg ute av dansen...;)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som jeg evt måtte like med han er at han er så full av følelser. Han er ikke den som pakker inn meningene sine :)

Ja, det ligger blant annet der. Han er det motsatte av Dag Otto L. :-) Uttrykksfull og engasjert, og aldri tilgjort og jålete. Han kan se ut som et uskyldig barn, og han kan se ut som "djevelen sjøl." Jeg setter pris på folk som er ærlige i sin framtoning, rett og slett. Og som ikke er intetsigende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Det var mest stemmeleiet jeg tenkte på, i tillegg til dialekta selvsagt.

Vet ikke om jeg kan glemme en slik synd mot sørlandet....

*er i tenkeboksen, hrmp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært inne på tanken selv, men jeg turte ikke skrive det ;)

Jeg har jo skrevet det minst 2 ganger før deg da...:-) Han har ikke noen pen stemme, og det ødelegger hele inntrykket av han -som mann:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Tom Nordli? Hmm.. Nå skjønner jeg virkelig hva du mener når du sier vi har ulik smak :)

Syns han er søt jeg :o) Og virker utrolig snill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...