Gå til innhold

Finnes det diskusjoner som før i tiden


Gjest Mimre om før i tiden

Anbefalte innlegg

Gjest Mimre om før i tiden

Finnes det diskusjoner her som før i tiden. Husker en dame som ikke nølte med å være imot alle:) Hun ble kanskje til slutt lei. Kommer ikke på nicket, men hun fikk mye pepper.

Så husker jeg Sør. Han skapte liv og var kanskje den som var dol for meg før i tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 355
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    66

  • morsan

    37

  • Babette

    36

  • AneM1365380603

    35

Mest aktive i denne tråden

Nei, det er det ikke, de som kan diskuere er borte. Sør mener jeg er av de som ikke kan å diskutere, så han savner jeg ikke, men flere av de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke sånne diskusjoner mer. Fikk en flashback til "gamle dol" da jeg så tråden om påskedamen i går. Noen gamle nick der minnet meg om gamle tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mimre om før i tiden

Nei, det er det ikke, de som kan diskuere er borte. Sør mener jeg er av de som ikke kan å diskutere, så han savner jeg ikke, men flere av de andre.

Jeg likte ikke best de som var populære for i si det rett ut. De som alle jenket seg etter til hver en tid, samme hva de sa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte ikke best de som var populære for i si det rett ut. De som alle jenket seg etter til hver en tid, samme hva de sa.

De som diskuterte hardt her inne var vel ikke av den kategorien, hvis det hadde vært sånn så hadde det heller ikke vært noen diskusjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I likhet med Babette tror jeg det er Lion du tenker på. Hun kunne sette igang tråder bare for å provosere, spesielt på Foreldreforum (hvor de faste mødrene ikke er vanskelige å be). Typen "jeg lurer på om 5-åringen min burde få en piercing, hun har ikke bedt om det selv, men jeg synes det er så tøft..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I likhet med Babette tror jeg det er Lion du tenker på. Hun kunne sette igang tråder bare for å provosere, spesielt på Foreldreforum (hvor de faste mødrene ikke er vanskelige å be). Typen "jeg lurer på om 5-åringen min burde få en piercing, hun har ikke bedt om det selv, men jeg synes det er så tøft..."

''Typen "jeg lurer på om 5-åringen min burde få en piercing, hun har ikke bedt om det selv, men jeg synes det er så tøft..."''

*Fnis* Jeg lot meg helt sikkert lure mange ganger. :o) Tror jeg er flinkere til å kjenne lusa på gangen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I likhet med Babette tror jeg det er Lion du tenker på. Hun kunne sette igang tråder bare for å provosere, spesielt på Foreldreforum (hvor de faste mødrene ikke er vanskelige å be). Typen "jeg lurer på om 5-åringen min burde få en piercing, hun har ikke bedt om det selv, men jeg synes det er så tøft..."

Og husker du hvordan hun beskrev morgenstellet hjemme? Jeg lo så jeg skreik. Småjentene føyk omkring og bæsja litt her og der i stua mens mor satt med avisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest What a time it was

Nei, det var tider det! Fant vel DOL før 2000 en gang, og mye moro var det. I mange år! hehe... Husker jeg likte å erte SDD. Greide det hver gang! Nå er det daut! Eller det er bare forbokstaven...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mimre om før i tiden

birdie, flisa, mettewa, flystripa, ChiengMai?

Tror ikke det. En som alle mente var sprø og gal, men jeg trodde ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...