Gå til innhold

Finnes det diskusjoner som før i tiden


Gjest Mimre om før i tiden

Anbefalte innlegg

Ja, det er ganske kjerringforum også ;)

Hva er det som gjør at du holder ut?

Vet ikke helt, jeg kjenner at jeg blir lei og har vurdert å kutte ut, men jeg tror det har med gammel vane å gjøre og at jeg "kjenner" endel her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 355
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    66

  • morsan

    37

  • Babette

    36

  • AneM1365380603

    35

Mest aktive i denne tråden

candyqueen_83

Ulv-i-faarikaal fortsatte som keinstein, ikke sant. Flisa husker jeg, men ikke Lion. Det er en annen jeg tenker på, men kan umulig huske nicket. En som alle kastet seg over og var ikke redd for å være mot alle.

''Ulv-i-faarikaal fortsatte som keinstein, ikke sant''

Hæ? Er det samme person`? Jøss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel.. Hvilken side var han på da? Høyre/venstre? Midtøsten?

Andor kunne diskutere alt og hadde mye kunnskap og var svært god til å skrive, så han hadde nok ingen typiske emner tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Vet ikke helt, jeg kjenner at jeg blir lei og har vurdert å kutte ut, men jeg tror det har med gammel vane å gjøre og at jeg "kjenner" endel her.

Så du tar det som litt chatting med "gamle kjente" :) Det er god nok grunn :o)

Jeg husker deg best som han med bilen som gikk feil vei i konkurranse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men øyegalleriet var åpent for alle en stund.

Jeg husker spesielt at flisa opererte med to bilder, det ene med tittelen "flisa som har pønta seg".

Jeg har aldri vært inne på øyegalleriet, men ble oppfordret til å legge inn bilde husker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mil1365380270

Ja, det er ganske kjerringforum også ;)

Hva er det som gjør at du holder ut?

*kremt* hint: stort sett "eneste hane i kurven" ... ;-)

Neida, mrxx er en hederlig bidragsyter. Han tør si hva han mener, og det trengs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prozac var også frisk, han la ikke noe i mellom, hehe. Han forsvant plutselig.

Og hvordan var signaturen hans, husker du den?

"..............................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

*kremt* hint: stort sett "eneste hane i kurven" ... ;-)

Neida, mrxx er en hederlig bidragsyter. Han tør si hva han mener, og det trengs!

Ja, tror jeg må si meg enig der :)

En kommer langt med egne meninger og humoristisk sans!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Andor kunne diskutere alt og hadde mye kunnskap og var svært god til å skrive, så han hadde nok ingen typiske emner tror jeg.

*rødme* Mulig jeg var for kranglevoren da... Husker bare de som ytret sterke meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du tar det som litt chatting med "gamle kjente" :) Det er god nok grunn :o)

Jeg husker deg best som han med bilen som gikk feil vei i konkurranse ;)

Ja noe sånt, så liker jeg og tulle og tøyse litt, men så er det noen da som tar dette veldig seriøst og tror jeg er ute etter å knulle alle som jeg tuller litt med og får tyn for det, hehe.

Ja, du husker vel den historien med bilen, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvordan var signaturen hans, husker du den?

"..............................."

Jeg har alltid lurt på om han virkleig gadd å legge inn den hver gang eller om man kan legge det inn som standard??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ViViola

Ja, men jeg lurer på om det var to, altså 4 personer tilsammen, eller kanskje det ene ble avverget.

Du kan godt ha rett. Det var mye som skjedde i livet mitt i perioden 1996-2001, så jeg husker ikke alle detaljene herfra. Men jeg husker godt de som "lyktes", dvs., det var vel bare den ene av de to som gjennomførte det med "hell", men begge prøvde. Ble skriverier i riksavisene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Andor kunne diskutere alt og hadde mye kunnskap og var svært god til å skrive, så han hadde nok ingen typiske emner tror jeg.

Nei, det er jo ikke sant det heller, for jeg husker jo deg. Og Prozak. Petter Smart. Og mange flere. Men ikke Andor. Tror ikke vi kan ha "snakket" sammen, må være derfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men øyegalleriet var åpent for alle en stund.

Jeg husker spesielt at flisa opererte med to bilder, det ene med tittelen "flisa som har pønta seg".

Jeg husker også godt dette med "pønta seg" *he he*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Ja noe sånt, så liker jeg og tulle og tøyse litt, men så er det noen da som tar dette veldig seriøst og tror jeg er ute etter å knulle alle som jeg tuller litt med og får tyn for det, hehe.

Ja, du husker vel den historien med bilen, hehe.

Hmm.. ;o) Jeg har registrert at du alltid stiller opp i tråder om flørting, knulling, mus osv....

Men det med bilen forbinder jeg mest med deg altså ;) Altså da starten gikk, og alle bilene kjørte forover i full fart, unntatt din... Den rygget ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid lurt på om han virkleig gadd å legge inn den hver gang eller om man kan legge det inn som standard??

Jeg tror han la den inn hver gang, mener å huske at den ikke var nøyaktig like lang hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...