Gå til innhold

Finnes det diskusjoner som før i tiden


Gjest Mimre om før i tiden

Anbefalte innlegg

''Burde vel ha gjort det - jeg stemmer altså ikke FRP - men jeg orket ikke engasjere meg....''

Jeg tror faktisk at DOL også i så henseende har sin misjon - som adspredelse, som et lett og underholdende sted, hvor man _ikke_ trenger å engasjere seg så voldsomt.

For - mange har "heavy" oppgaver på dagtid, med ansvarsfulle jobber og et hektisk liv, da kan det være himla deilig å slippe å være superengasjert også her.

Tror

''For - mange har "heavy" oppgaver på dagtid, med ansvarsfulle jobber og et hektisk liv, da kan det være himla deilig å slippe å være superengasjert også her.''

Det har du veldig rett i! Dol er mitt fristed, der jeg har venner på en annen måte enn de jeg har her jeg bor. Jeg kan velge å bare lese, jeg kan engasjere meg litt, eller jeg kan engasjere meg mye, hvis jeg har tid og lyst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 355
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    66

  • morsan

    37

  • Babette

    36

  • AneM1365380603

    35

Mest aktive i denne tråden

AneM1365380603

''For - mange har "heavy" oppgaver på dagtid, med ansvarsfulle jobber og et hektisk liv, da kan det være himla deilig å slippe å være superengasjert også her.''

Det har du veldig rett i! Dol er mitt fristed, der jeg har venner på en annen måte enn de jeg har her jeg bor. Jeg kan velge å bare lese, jeg kan engasjere meg litt, eller jeg kan engasjere meg mye, hvis jeg har tid og lyst!

Jeg liker godt trådene der en kan småprate litt også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja? Om du vet en het Rosanna, så var det nok henne. Tror siste sak hun fikk pøn for var at ungen(e?) kjørte motorsykkel inne på gården uten hjelm...? Husker du det?

Avskjed på grått papir, og borte var hun. Med det nicket i alle fall. Kul dame, selv om jeg ikke var enig i alt - jordnær og ærlig.

Var ikke det Rubia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært her siden 1996 - på og av i perioder, med ulike nick.

Jeg savner absolutt ikke en del av disse svært sterke debatantene som nevnes nedover i tråden her. Mange av dem var forferdelige å si imot, de nølte ikke med å personangripe deg og la deg gjerne for hat om du gikk imot dem i en diskusjon.

Det var nok flere harde, lange tråder om "viktige" temaer, men fy søren - mange av dem var ubegripelig tomme i innhold allikevel.

Jeg tror DOL har funnet formen som et snillere og mildere forum nå, som man godt kan si favoriserer kvinner. Og det er helt greit. De som ønsker å diskutere Midtøsten, islam og "fred på jorden" gang på gang har andre steder de finner mer og mindre likesinnede.

(Og bare så det er sagt - jeg husker også endel nick som var både hyggelige og morsomme, da.)

:-)

''Jeg tror DOL har funnet formen som et snillere og mildere forum nå, som man godt kan si favoriserer kvinner. Og det er helt greit. De som ønsker å diskutere Midtøsten, islam og "fred på jorden" gang på gang har andre steder de finner mer og mindre likesinnede.''

Uff - nå fikk du oss til å høres veldig flate og grunne ut....!

Var forresten ikke klar over at du hadde vært her så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ViViola

''For - mange har "heavy" oppgaver på dagtid, med ansvarsfulle jobber og et hektisk liv, da kan det være himla deilig å slippe å være superengasjert også her.''

Det har du veldig rett i! Dol er mitt fristed, der jeg har venner på en annen måte enn de jeg har her jeg bor. Jeg kan velge å bare lese, jeg kan engasjere meg litt, eller jeg kan engasjere meg mye, hvis jeg har tid og lyst!

''Jeg kan velge å bare lese, jeg kan engasjere meg litt, eller jeg kan engasjere meg mye, hvis jeg har tid og lyst!''

Nemlig.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg tror DOL har funnet formen som et snillere og mildere forum nå, som man godt kan si favoriserer kvinner. Og det er helt greit. De som ønsker å diskutere Midtøsten, islam og "fred på jorden" gang på gang har andre steder de finner mer og mindre likesinnede.''

Uff - nå fikk du oss til å høres veldig flate og grunne ut....!

Var forresten ikke klar over at du hadde vært her så lenge!

Vi har jo til tider ganske livlige diskusjoner, selv om det ikke dreier seg om Midt-Østen, da:-)

Særlig utroskapstråder startet av elskerinner har en tendens til å bli ganske livlige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker godt trådene der en kan småprate litt også :)

Jeg også!

Jeg storkoser meg i stua alene - sitter med en boks Newcastle øl og har spist opp en hel pose med Cashewnøtter m/salt og pepper - men droppet å lage og spise middag da det plutselig gikk opp for meg at jeg rett og slett ikke trengte å lage middag!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Rosanna??

Fikk du med deg at du og Lillemus ble avslørt i går da? Og at Babette og jeg laget film om påsketuren deres, da Lillemus fikk bondeanger og lukket kjeften, så vesle-mrxx måtte spjelkes med trefliser fra peisen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Burde vel ha gjort det - jeg stemmer altså ikke FRP - men jeg orket ikke engasjere meg....''

Jeg tror faktisk at DOL også i så henseende har sin misjon - som adspredelse, som et lett og underholdende sted, hvor man _ikke_ trenger å engasjere seg så voldsomt.

For - mange har "heavy" oppgaver på dagtid, med ansvarsfulle jobber og et hektisk liv, da kan det være himla deilig å slippe å være superengasjert også her.

Tror

Skriver under på denne:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ViViola

''Jeg tror DOL har funnet formen som et snillere og mildere forum nå, som man godt kan si favoriserer kvinner. Og det er helt greit. De som ønsker å diskutere Midtøsten, islam og "fred på jorden" gang på gang har andre steder de finner mer og mindre likesinnede.''

Uff - nå fikk du oss til å høres veldig flate og grunne ut....!

Var forresten ikke klar over at du hadde vært her så lenge!

Nei, her inne er det utrolig mange både velutdannede og særdeles skarpe (kvinne)hjerner, så det er i alle fall ikke min mening å få "oss" til å være grunne og kjedelige!

Men - jeg tror ikke vi _alltid_ skal tro at vi MÅ være intellektuelle og skarpsindige og "på allerten" for å være verdt noe, diskusjoner om samlivsproblematikk og bleier og "han-sa-jeg-sa-vi-mente-ikke"-greier er også helt greit.

At DOL har blitt et slik sted det framstår som nå, tror jeg er et resultat av at vi _trenger_ et "fristed". Rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker godt trådene der en kan småprate litt også :)

Enig, særlig de trådene som flyter ut litt og har masse morsomme kommentarer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Vi har jo til tider ganske livlige diskusjoner, selv om det ikke dreier seg om Midt-Østen, da:-)

Særlig utroskapstråder startet av elskerinner har en tendens til å bli ganske livlige

He-he, vi engasjerer oss, ja!

Se forøvrig mitt svar til prust - i fall du også føler at jeg gjør oss her inne litt grunne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Det var vel et forum her før min tid som het "småprat"?

Ja, der kunne man chatte, vet du!

Dessverre gikk det litt av skaftet, så det ble av ulike årsaker stengt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Jeg også!

Jeg storkoser meg i stua alene - sitter med en boks Newcastle øl og har spist opp en hel pose med Cashewnøtter m/salt og pepper - men droppet å lage og spise middag da det plutselig gikk opp for meg at jeg rett og slett ikke trengte å lage middag!!!!

Så fint at du klarer å nyte alenetiden :o) Jeg har rødvinen min her, men fortjener ikke å spise noe etter all sjokoladen som er spist de siste dagene ;o( Plutselig er jeg blitt så søtsugen... Det har vart en uke. Min kjære var så "snill" å komme hjem med en 200 grams firkløver. Den forsvant kjapt... Dagen før spiste jeg en på 100 gram. Noen dager før spiste jeg en hel kartong med kokosruller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, her inne er det utrolig mange både velutdannede og særdeles skarpe (kvinne)hjerner, så det er i alle fall ikke min mening å få "oss" til å være grunne og kjedelige!

Men - jeg tror ikke vi _alltid_ skal tro at vi MÅ være intellektuelle og skarpsindige og "på allerten" for å være verdt noe, diskusjoner om samlivsproblematikk og bleier og "han-sa-jeg-sa-vi-mente-ikke"-greier er også helt greit.

At DOL har blitt et slik sted det framstår som nå, tror jeg er et resultat av at vi _trenger_ et "fristed". Rett og slett.

...og skriver under på denne også:-)

Jeg savner ikke Midt-Østen-debattene i det hele tatt. jeg tar gjerne en god diskusjon om politikk etc, men jeg synes at mange av debattene her var på skikkelig lavmål og med masse drittslenging. Jeg gidder ikke politiske diskusjoner for å "vinne" debatten, men for å reflektere mer over temaene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke det Rubia?

Det var Rubia jeg siktet til i et annet innlegg her. Var det ikke hun som forelsket seg i naboen (bonde) og de ble et par?

Hun skriver her av og til uten nick. Og så vidt jeg har oppfattet er hun veldig lei og ulykkelig i forholdet. Har hatt masse innlegg om hvorvidt hun skal ta spranget og flytte.

Jeg visste ikke at hun ble mobbet vekk. Det forklarer i så fall hvorfor hun sjelden bruker nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...