Gå til innhold

Finnes det diskusjoner som før i tiden


Gjest Mimre om før i tiden

Anbefalte innlegg

Jeg er også gressenke. Jeg sitter aldri her og surrer når darlingen er hjemme.

Er Trefilov på treningsleir? Si i fra om han drar til Krim. Skal være lekkert der. Da blir vi med på doletur ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 355
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    66

  • morsan

    37

  • Babette

    36

  • AneM1365380603

    35

Mest aktive i denne tråden

Det var Rubia jeg siktet til i et annet innlegg her. Var det ikke hun som forelsket seg i naboen (bonde) og de ble et par?

Hun skriver her av og til uten nick. Og så vidt jeg har oppfattet er hun veldig lei og ulykkelig i forholdet. Har hatt masse innlegg om hvorvidt hun skal ta spranget og flytte.

Jeg visste ikke at hun ble mobbet vekk. Det forklarer i så fall hvorfor hun sjelden bruker nick.

Ja, jeg tror også det er henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyegalleriet er også noe jeg bare har hørt om. Før min tid det også!

Det er ikke så lenge siden øyegalleriet, men dte varte veldig kort tid før det forsvant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyegalleriet er også noe jeg bare har hørt om. Før min tid det også!

Jeg var aldri med der, men jeg hadde tilgang, siden en eller annen la ut adressen dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235859307' post='4101519]

haha - jeg husker Rubia.

Mmmm.... En dame som ikke var redd for å ta bladet fra munnen. Hverken ved svar eller spørsmål. Og hun sa aldri (som jeg kan huske) noe slemt om andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Jeg er en av de som synes DOL har mistet snerten. Og da mrxx nevnte rosanna, tok jeg et søk på henne og holdt på å le meg ihjel. Det har rett og slett blitt kjedelig her, og innlegg av den typen hun skrev er akkurat det jeg savner.

Rosanna var morsom, ja.

DOL har endret form, og denne formen passer for andre enn de som var her mer før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var Rubia jeg siktet til i et annet innlegg her. Var det ikke hun som forelsket seg i naboen (bonde) og de ble et par?

Hun skriver her av og til uten nick. Og så vidt jeg har oppfattet er hun veldig lei og ulykkelig i forholdet. Har hatt masse innlegg om hvorvidt hun skal ta spranget og flytte.

Jeg visste ikke at hun ble mobbet vekk. Det forklarer i så fall hvorfor hun sjelden bruker nick.

Jeg husker vagt den tråden om motorsykkelbruk for barn, men oppfattet det ikke som at hun ble mobbet bort. Heller det at hun ble snurt pga at det hun trodde var en morsom historie var noe som en del reagerte negativt på.

Men mulig det har vært mange slike episoder, slik at det var summen av alt som gjorde at hun valgte å slutte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Det er ikke så lenge siden øyegalleriet, men dte varte veldig kort tid før det forsvant.

Jeg skulle ønske jeg ble fast her litt tidligere. Jeg og trultis gikk gravid samtidig, men jeg var ikke her da. Vi fikk barn samme dag, men det fant vi ikke ut før jentene var nesten året. Snuppa mi var ca 6 mnd da jeg dukket opp her fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235859675' post='4101538]

Jeg var aldri med der, men jeg hadde tilgang, siden en eller annen la ut adressen dit.

Var ikke øyegalleriet åpent for alle til å se?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyegalleriet er også noe jeg bare har hørt om. Før min tid det også!

Øyegalleriet er ikke så lenge siden. Jeg husker flisa og morsans øyne. Flisa la også ut et ordentlig bilde av seg selv. Det gjorde også Lion i truse og BH.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av de som synes DOL har mistet snerten. Og da mrxx nevnte rosanna, tok jeg et søk på henne og holdt på å le meg ihjel. Det har rett og slett blitt kjedelig her, og innlegg av den typen hun skrev er akkurat det jeg savner.

Sopp i endetarmen - HÆHÆHÆ! *dauer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke akkurat når det ble nedlagt, men jeg tror ikke det varte så veldig lenge.

Mener at det først ble stengt på natta, men så ble det helt nedlagt. Og da kom meldinger inn, vel?

Hm...

Mener kanskje at det ble stengt så tidlig som i 2000-2001. Det var her ei kort stund etter at jeg dumpa inn her ved et ulykkestilfelle. Og trodde jeg hadde havna i private samtaler da jeg fant "åpent forum".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Var ikke øyegalleriet åpent for alle til å se?

Det tror jeg nesten ikke, mener man måtte sende inn bilde til en eller annen for å få tilgang.

Var det ikke et sånn vanlig bildegalleri også, da? Der måtte man i alle fall identifisere seg selv for å være med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mil1365380270

''men jeg synes at mange av debattene her var på skikkelig lavmål og med masse drittslenging.''

Nemlig, og dette var ikke hyggelig i det heletatt, for _om_ man skulle være så "dum" at man blandet seg i diskusjonen, så fikk man virkelig høre det.

Nei, takke meg til å diskutere skikkelige i RL! :-)

Det jeg syntes var bra med det, var at om man skulle være så "dum" at man blandet seg i diskusjonen, så fikk man virkelig høre det. Man kunne velge om man ville æreskjelles, eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Det jeg syntes var bra med det, var at om man skulle være så "dum" at man blandet seg i diskusjonen, så fikk man virkelig høre det. Man kunne velge om man ville æreskjelles, eller ikke.

Hæ? Jeg tror ikke jeg helt skjønner hva du mener, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du med deg at du og Lillemus ble avslørt i går da? Og at Babette og jeg laget film om påsketuren deres, da Lillemus fikk bondeanger og lukket kjeften, så vesle-mrxx måtte spjelkes med trefliser fra peisen?

Hehe, ja jeg leste de innleggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Mener kanskje at det ble stengt så tidlig som i 2000-2001. Det var her ei kort stund etter at jeg dumpa inn her ved et ulykkestilfelle. Og trodde jeg hadde havna i private samtaler da jeg fant "åpent forum".

Du kan meget vel ha rett, jeg husker ikke. Men det er lenge siden, i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Mener kanskje at det ble stengt så tidlig som i 2000-2001. Det var her ei kort stund etter at jeg dumpa inn her ved et ulykkestilfelle. Og trodde jeg hadde havna i private samtaler da jeg fant "åpent forum".

Jeg sendte en gang inn et spørsmål på vegne av en venninne. Jeg kunne ikke finne noen svar, men da jeg fant den riktige knappen hadde hennes spørsmål virkelig engasjert ;) Jeg var en skikkelig treg ny bruker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyegalleriet er ikke så lenge siden. Jeg husker flisa og morsans øyne. Flisa la også ut et ordentlig bilde av seg selv. Det gjorde også Lion i truse og BH.

Jeg husker at noen la ut et tullebilde av mariaflyfly, og selv om det bare var øynene, så hun adskillig eldre ut enn det jeg trodde hun var. Men ingen kunne jo liksom si "Å, jeg trodde ikke du var sååå gammel" (eventuelt: "trodde ikke at du som er så ung ser såååå gammel ut!!")

Så da det ble avslørt at det ikke var et bilde av henne, og heller ikke hun som hadde sendt til det til vedkommende som la ut bildene, så måtte jeg jo bare le. For bildet ga meg litt hakeslepp, må jeg innrømme:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Du skrev:

"Nemlig, og dette var ikke hyggelig i det heletatt, for _om_ man skulle være så "dum" at man blandet seg i diskusjonen, så fikk man virkelig høre det."

Akkurat det jeg syns var ekstra hyggelig med dol på den tiden ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...