Gå til innhold

Vaske seg mellom tærne


Gjest er jeg en gris?

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra

Kjenner du til noen effektiv behandling?

Nja, jobber best under tidspress. Alternativt at oppgavene er altoppslukende. Hvilket ikke er tilfelle med det jeg burde gjort akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 188
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • frosken

    30

  • morsan

    23

  • laban

    20

  • Katt-ja

    11

Mest aktive i denne tråden

Gjest høstløv

''Hun kunne si "nesten alle" da hadde vært rett, for da fikk Bookworm og jeg lov til å være utenom. :-)''

Kan du være snill og sitere det opprinnelige utsagnet hennes, og så sette "nesten" inn der du synes det passer?

Ja, jeg skal være så snill, og nå må jeg på jobb, så da slipper du å lese flere dumme kommentarer fra meg.

Ha en fortsatt fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo sagt at jeg gir meg for overmakten!

Elextra innrømmet også at hun vasker seg mellom tærne, så da er vi tre, og da blir regnestykket enda mer feil.

:-)

*S*

OK, for å ta det ned på mattenivå: la oss si at "alle" = 4 millioner mennesker, bare for enkelhetens skyld.

Da kan vi skrive om følgende setning:

"Jeg tror ikke et øyeblikk at alle vasker seg"

til denne:

"Jeg tror ikke et øyeblikk at 4 millioner mennesker vasker seg"

Det betyr at selv om 3 999 999 mennesker gjør som deg og Bookworm og Elextra og vasker seg mellom tærne, så er utsagnet helt korrekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så prominente ord du bruker, jeg finner det ikke engang i ordboken.

Hva betyr: "prokrastinering"?

Såfremt jeg ikke har stavet feil i farten, så betyr det utsettelse. Jeg fikk en egen kalender til jul beregnet på prokrastinerere, med daglige råd for hvordan bli enda bedre i denne ferdigheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*S*

OK, for å ta det ned på mattenivå: la oss si at "alle" = 4 millioner mennesker, bare for enkelhetens skyld.

Da kan vi skrive om følgende setning:

"Jeg tror ikke et øyeblikk at alle vasker seg"

til denne:

"Jeg tror ikke et øyeblikk at 4 millioner mennesker vasker seg"

Det betyr at selv om 3 999 999 mennesker gjør som deg og Bookworm og Elextra og vasker seg mellom tærne, så er utsagnet helt korrekt.

Dette er som å bokse mot en dyne ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør som deg. Rart alt man får vite om folk her inne!

Det er slike tråder som får meg til å lure på hvordan f.eks. Dronning Elisabeth gjør det.

:-P

*knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

Såfremt jeg ikke har stavet feil i farten, så betyr det utsettelse. Jeg fikk en egen kalender til jul beregnet på prokrastinerere, med daglige råd for hvordan bli enda bedre i denne ferdigheten.

''prokrastinerere''

Er vi ikke prokastinatorer, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''prokrastinerere''

Er vi ikke prokastinatorer, da?

Jo, det høres bedre ut. Men jeg synes alltid jeg er litt flink hver gang jeg husker hvordan verbet staves...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Jeg har jo sagt at jeg gir meg for overmakten!

Elextra innrømmet også at hun vasker seg mellom tærne, så da er vi tre, og da blir regnestykket enda mer feil.

:-)

''Elextra innrømmet også at hun vasker seg mellom tærne''

Det har jeg aldri gjort.

Jeg sa jeg vasket _tærne_, og det er noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såfremt jeg ikke har stavet feil i farten, så betyr det utsettelse. Jeg fikk en egen kalender til jul beregnet på prokrastinerere, med daglige råd for hvordan bli enda bedre i denne ferdigheten.

Jeg er overrasket over at du svarte så fort og ikke utsatte det til en annen gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overrasket over at du svarte så fort og ikke utsatte det til en annen gang!

Hehe...

*sier ikke høyt noe om den søknaden med diverse vedlegg som jeg har planlagt å skrive i hele dag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Elextra innrømmet også at hun vasker seg mellom tærne''

Det har jeg aldri gjort.

Jeg sa jeg vasket _tærne_, og det er noe helt annet.

Men du må da skjønne at dersom man skal vaske føttene, så er det _mellom _tærne det er grunn til å vaske. Tenk på alle bakteriene som ligger der, og all fotsoppen man kan pådra seg ved manglende tørking. Egentlig lurer jeg på om det ikke er sånn at tærne kan råtne opp og falle av hvis man slurver?!?

*forsøker å viderebringe noe av barnelærdommen som froskemoren lærte sine barn*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

Men du må da skjønne at dersom man skal vaske føttene, så er det _mellom _tærne det er grunn til å vaske. Tenk på alle bakteriene som ligger der, og all fotsoppen man kan pådra seg ved manglende tørking. Egentlig lurer jeg på om det ikke er sånn at tærne kan råtne opp og falle av hvis man slurver?!?

*forsøker å viderebringe noe av barnelærdommen som froskemoren lærte sine barn*

Jeg velger å tro at det også vanker litt såpe mellom tærne når jeg vasker foten som en helhet og derigjennom nærmest masserer lett over og under tærne. Jeg gnir altså ikke grundig mellom og rundt hver eneste tå i hele dens lengde.

Hm. Nå fikk jeg noe å tenke på. Men tør egentlig ikke tenke på hvor mange bakterier som til enhver tid antakelig finnes der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du må da skjønne at dersom man skal vaske føttene, så er det _mellom _tærne det er grunn til å vaske. Tenk på alle bakteriene som ligger der, og all fotsoppen man kan pådra seg ved manglende tørking. Egentlig lurer jeg på om det ikke er sånn at tærne kan råtne opp og falle av hvis man slurver?!?

*forsøker å viderebringe noe av barnelærdommen som froskemoren lærte sine barn*

''*forsøker å viderebringe noe av barnelærdommen som froskemoren lærte sine barn*''

Men da har man jo ikke mye til mellomrom mellom tærne som må vaskes! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger å tro at det også vanker litt såpe mellom tærne når jeg vasker foten som en helhet og derigjennom nærmest masserer lett over og under tærne. Jeg gnir altså ikke grundig mellom og rundt hver eneste tå i hele dens lengde.

Hm. Nå fikk jeg noe å tenke på. Men tør egentlig ikke tenke på hvor mange bakterier som til enhver tid antakelig finnes der.

''Men tør egentlig ikke tenke på hvor mange bakterier som til enhver tid antakelig finnes der.''

Hvilket jo kan gjelde hvor som helst på kroppen;-) Kanskje like greit å ikke tenke for mye på slikt bestandig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

''Men tør egentlig ikke tenke på hvor mange bakterier som til enhver tid antakelig finnes der.''

Hvilket jo kan gjelde hvor som helst på kroppen;-) Kanskje like greit å ikke tenke for mye på slikt bestandig!

Hm, glemte jeg en smiley? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vasker ikke tærne med mindre de er skitne, og det blir de stort sett bare når jeg går barbeint om sommeren.

Er ikke plaget med illeluktende føtter, fotsvette, sopp eller noe annet med føtter eller tær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såfremt jeg ikke har stavet feil i farten, så betyr det utsettelse. Jeg fikk en egen kalender til jul beregnet på prokrastinerere, med daglige råd for hvordan bli enda bedre i denne ferdigheten.

Åh - hvor får man tak i en sånn? Søstra mi og jeg har et uoff familiemesterskap i prokrastinering. Det hadde vært en super gave til henne - og så kunne jeg ha smuglest den selv først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...