Gå til innhold

Er jeg egoistisk om jeg beholder barnet?


Gjest 39 år.

Anbefalte innlegg

Jeg gir deg opp, rett og slett.

Nok et personangrep, nok en gang tillegger du meg meninger jeg ikke har og ei heller har uttrykt, og nok en gang beskriver du din virkelighet som en fasit.

Hvorfor svarer du ikke på spørsmålene jeg stiller deg? Ifølge deg selv er det usakelig å ikke svare på spørsmål.

''Nok et personangrep''

he he... "look who's talking"...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 366
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • BMS!

    29

  • morsan

    23

  • Ysah

    10

  • mil1365380270

    7

Mest aktive i denne tråden

Gjest Hva med barnet???

''Alle er enige om at menn må la være å ha sex hvis de ikke er forberedt på å ta konsekvensen av en graviditet. Hvorfor er det ikke slik for kvinner? ''

Men hun gjør jo nettopp det om hun bærer fram barnet OG lar den andre forelderen være med på å sørge for barnets oppfostring.

''Men hun gjør jo nettopp det om hun bærer fram barnet OG lar den andre forelderen være med på å sørge for barnets oppfostring.''

Igjen, helt og holdent mors valg om hun _lar_ far være med. En far som ikke ønsker å bli far ser vel ikke på dette som et gode... Og man kan snu det på hodet: Hvis mor ikke vil, så kan du la være å la far være med. Det er dette suverene morsvalget jeg synes er feil.

Dessuten, oppfostring av barn bør vel helst skje gjennom samvær, ikke pengeoverføring. Hvis ikke far vil, så blir han forvandlet til en pengemaskin. Hvis mor ikke vil la far delta, men ønsker seg barn, er far bare en sæddonor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

''At man tjener godt er da ikke til hinder for å like å handle på finn.no, arve klær eller like å gjøre prisgunstige innkjøp *S*''

enig! :-)

bombe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Men hun gjør jo nettopp det om hun bærer fram barnet OG lar den andre forelderen være med på å sørge for barnets oppfostring.''

Igjen, helt og holdent mors valg om hun _lar_ far være med. En far som ikke ønsker å bli far ser vel ikke på dette som et gode... Og man kan snu det på hodet: Hvis mor ikke vil, så kan du la være å la far være med. Det er dette suverene morsvalget jeg synes er feil.

Dessuten, oppfostring av barn bør vel helst skje gjennom samvær, ikke pengeoverføring. Hvis ikke far vil, så blir han forvandlet til en pengemaskin. Hvis mor ikke vil la far delta, men ønsker seg barn, er far bare en sæddonor.

Sæddonor når man snakker om frivillig sex med uforskyldt prevensjonssvikt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hva med barnet???

Sæddonor når man snakker om frivillig sex med uforskyldt prevensjonssvikt???

''Hvis ikke far vil, så blir han forvandlet til en pengemaskin. Hvis mor ikke vil la far delta, men ønsker seg barn, er far bare en sæddonor.''

Hvorfor leser du ikke ting i sammenheng, men bare river ut litt og kommenterer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 39 år.

Syns du skal gi barnet en sjanse jeg. Det er jo helt uskyldig oppi dette...

Far bør så klart få vite det, og er han en skikkelig mann tar han ansvar for sine handlinger. Om ikke han tar ansvar bør hvertfall du som mor gjøre det.

Lykke til. :0)

Du har rett. Tusen takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...