Gå til innhold

til legen - kan omskjæring hjelpe til lengre utholdenhet


Gjest sprutern

Anbefalte innlegg

Gjest sprutern

Heisann

Jeg er 26 år, gift og har to barn. Jeg har alltid slitt med for tidlig utløsning og begynner å bli mektig lei dette.

Jeg vet det er følsomheten som er problemet og ikke det psykiske for jeg har prøvd bedøvende kremer og dette hjalp betraktelig. Men det er jo litt tungvint. Hvor stort er et slikt inngrep, hvem utfører det, hva slags bedøvelse benytes og hvordan er tilstanden etterpå????

Lurer også på om jeg skal sterilisere meg. Er dette et stort inngrep?? Kan disse to tingene gjøres samtidig???

Hilsen Sprutern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke omskjæring hjelper. Men noe som garantert hjelper er SSRI preparater. Hvis du går til legen din og spør om dette, burde det ikke være noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Det er nok tvilsomt om omskjæring vil hjelpe deg med ditt problem; dette at det går for fort for deg.

Det fins spesielle treningsprogrammer for tilstanden, de såkalte start-stoppteknikkene. Dere må være to om oppgaven, du og kona di.

Du skal ligge passivt, så skal hun forsiktig onanere deg til du kjenner at det blir varmt og godt,men ikke slik at du havner "in the point of no return". Si stopp, så tar hun en pause. Deretter begynner dere igjen til stopp. Slik holder dere på 4-5 ganger, til du kan la det gå. Etter hvert vil du merke at du kan holde på stadig lengre før du behøver å si stopp. På den måten blir du kjent med dine følelser like før det skal til å gå. Så kan du holde igjen.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

B.Grünfeld

lege/psykiater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Jeg tror ikke omskjæring hjelper. Men noe som garantert hjelper er SSRI preparater. Hvis du går til legen din og spør om dette, burde det ikke være noe problem.

ssri hva er det? Er det ikke anti depresive preperater.Er det mulig å bruke det når du er frisk,hva med bivirkninger?

hilsen

kjapp på avtrekkern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...