Gå til innhold

Forslag: Eget 100 nyeste for psykiatri


Gjest Ulvinnen

Anbefalte innlegg

Psykiatri blir ikke "usynlig" om det får sin egen "100 nyeste psyk", bare at man da er bevisst på om man velger det eller ikke.

Jeg ville tro det er en vinn-vinn situasjon. De som bruker psykiatri får en god oversikt over det forumet samtidlig som andre ikke risikerer å havne der mot sin vilje.

Jeg ser at flere reagerer på at jeg skrev at folk der er sarte. Men det er jo nettopp fordi de trenger ekstra hensyn at jeg har fått kjeft når jeg har svart der på normal måte. Så det er ikke jeg som har kommet frem til at de er det, det er kritikerne mine.

Jeg er i grunnen helt enig med deg. For det er i hvert fall ikke noen god følelse man kjenner på når man har vært sleivkjeftet på psyk.forumet. Det var senest et tilfelle for mitt vedkommende for et par uker siden. En tråd startet av SMIR psyk.forumet, og som endte opp med en diskusjon om Alexander Rybak med tilhørende linker til videoer fra Youtube.....Ikke helt passende på dette forumet kanskje?:-) Rødme.... Men innleggene ble jo også slettet.

Man må ofte ta mer hensyn til folk som man vet sliter psykisk, for i hvert fall en del av dem er jo mer sarte enn andre. Slik er det bare :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 132
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • hidi, the scorpion

    16

  • Lotte :o)

    12

  • cathlin

    10

  • skal

    7

''Åpent forum Du kan ha meninger om denne tjenesten, om helsetjenesten generelt, eller om enkeltsaker innenfor helse, livsstil og livssyn. La dette være din talerstol.''

Slik jeg leser dette virker det som det er åpent forum har sporet av. Ikke at det gjør meg noe, jeg synes det er mange interessante og artige tråder der til tider. Men det er pussig at noen ønsker å isolere de som faktisk har spørsmål relatert til helse på nettopp et slikt forum som doktoronline.

Vi er vel for friske, vi som ønsker en litt annerledes inndeling av forumet ;-p

Jeg fant f.eks. fram hit for 10 år siden, da jeg hadde noen spørsmål om graviditet. Siden har jeg trivdes godt, helt fram til i vinter. Det er ikke verre enn at jeg kan logge av, det er jo opp til meg selv. Men det er synd, for det er mange trivelige folk her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1247861669' post='4179538]

Vi er vel for friske, vi som ønsker en litt annerledes inndeling av forumet ;-p

Jeg fant f.eks. fram hit for 10 år siden, da jeg hadde noen spørsmål om graviditet. Siden har jeg trivdes godt, helt fram til i vinter. Det er ikke verre enn at jeg kan logge av, det er jo opp til meg selv. Men det er synd, for det er mange trivelige folk her.

Hvis det å være frisk innebærer at man bare har lyst til å delta i tråder om sludder og vås, så er jeg enig med deg:-) For det er det jammen nok av her inne til tider:-) Det kan være godt med en motvekt også - uten at det nødvendigvis behøver å dreie seg om psykiatri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he, da er alt som det skal være;) Vi har glede av hverandre og det er vel poenget med DOL!

Helt enig :-) Og så lærer man mye av hverandre.. Jeg leser masse på foreldre og småbarn og snapper opp noen tips i ny og ne. Er alltids noen som har svar eller råd dersom man lurer på noe, og det er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

''Det var himmelsk å dusje etter 3 dager på fjellet (og forrige dusjing var vel ennå et par dager før det....) Så nå er vi rene og pene alle mann!!!!!''

Skjønner ikke at dere orker jeg. Hadde ikke klart fem dager uten dusj. Max en dag i mellom for min del ellers hadde ferien blitt mindre morsom :P

Har du aldri vært på hytte uten dusj eller på fjellet flere dager eller på spedertur?

Det går fint an å klare seg uten dusj en stund. Vi vasker oss sånn tålig rundt på kroppen - og på fjellet hadde vi med våtservietter til "understellet".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Har du aldri vært på hytte uten dusj eller på fjellet flere dager eller på spedertur?

Det går fint an å klare seg uten dusj en stund. Vi vasker oss sånn tålig rundt på kroppen - og på fjellet hadde vi med våtservietter til "understellet".

Har vært på hytte uten dusj. Så da måtte jeg koke vann hver dag så jeg fikk vaska håret og kroppen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prust

Har vært på hytte uten dusj. Så da måtte jeg koke vann hver dag så jeg fikk vaska håret og kroppen :P

Hmmmm - er glad jeg tar litt lettvint på det når jeg er på hytte.... Har hatt flere 2-3 netters overnattinger på hytter/fjellet nå i sommer der det har gått noen dager mellom dusjingene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Hmmmm - er glad jeg tar litt lettvint på det når jeg er på hytte.... Har hatt flere 2-3 netters overnattinger på hytter/fjellet nå i sommer der det har gått noen dager mellom dusjingene :-)

Jeg skulle veldig gjerne gått noen dager uten hårvask, men jeg klarer ikke. Har prøvd da, klarer max en dag i mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle veldig gjerne gått noen dager uten hårvask, men jeg klarer ikke. Har prøvd da, klarer max en dag i mellom.

Var det du som hadde en lang periode da du ikke vaska håret, eller husker jeg feil? Og om jeg husker rett; hvordan gikk det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1247955827' post='4180015]

Var det du som hadde en lang periode da du ikke vaska håret, eller husker jeg feil? Og om jeg husker rett; hvordan gikk det?

Dette minner meg om da jeg var på besøk hos en av de bedre frisørene i byen hvor jeg bor. Han så på håret mitt, og sa: "Med et slikt hår som dette, er det aller viktigste at det alltid er helt rent" Jeg har typisk nordisk fint hår. Og vasker det hver eneste dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette minner meg om da jeg var på besøk hos en av de bedre frisørene i byen hvor jeg bor. Han så på håret mitt, og sa: "Med et slikt hår som dette, er det aller viktigste at det alltid er helt rent" Jeg har typisk nordisk fint hår. Og vasker det hver eneste dag :-)

Hehe! H*n fikk deg til å høres en tanke møkkete ut ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1247956573' post='4180024]

Hehe! H*n fikk deg til å høres en tanke møkkete ut ;-)

Ja...eller i det minste litt "mislykket" :-) Han mente ikke at det var møkkete, men at det var viktig at det var rent. Om ikke noe annet hjalp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1247955827' post='4180015]

Var det du som hadde en lang periode da du ikke vaska håret, eller husker jeg feil? Og om jeg husker rett; hvordan gikk det?

Jeg vaska håret men kun med balsam. Det gikk kjempefint, og håret så sunt og fint ut. Men jeg er avhengig av rettetanga mi, og jeg fant ingen varmebeskyttende spray uten alle disse stoffene i. Så jeg ville ikke slite mer på håret pga det.

Jeg vet det finnes en slik spray, men vet ikke hvor jeg skal få kjøpt den.

Men ellers så funka det supert :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...