Gå til innhold

Fødselspenger


LenaK

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer...

Jeg leverte søknad om fødselspenger til mitt trygdekontor den 29.juni i år. Jeg har termin den 24.september, og gikk ut i permisjon nå på mandag. Det er min arbeidsgiver som betaler fødselsengene i permisjonstiden, og min søknad om fødselspermisjon fra arbeidsplassen har jeg fått innvilget (svart på hvitt, så og si). Men jeg har ikke hørt noe fra trygdekontoret enda. Man vil jo gjerne at alt skal gå riktig for seg, så nå lurer jeg på om jeg har tatt permisjon for tidlig i og med at jeg ikke har fått svar fra trygdekontoret på min søknad enda? Føler nesten at jeg skulker jobben denne uken...

(Mye rart man lurer på når man går høygravid og alt skal ordnes før fødselen *s*).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irene Grøneng

Fødselspengene dine blir utbetalt til arbeidsgiver. Når du har fått beskjed fra arbeidsgiver at du får permisjon skulle alt være i orden. Grunnen til at du ikke har hørt noe enå er sannsynligvis at de ikke har prioritert saken helt på topp siden det ikke er du som skal ha pengene.

Dette kan du selvsagt avklare med trygdektr. hvis du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...