Gå til innhold

Når ta stingene?


Gjest mye å lure på

Anbefalte innlegg

Gjest sjøstjerna

''Jeg tar også sting selv, både på dyr, ungene og meg selv''

Det var da voldsomt til sying! Har heldigvis så langt ikke vært nødvendig for meg og mine. Selv har jeg bare vært sydd ett eneste sting på etter en fødsel, men da med tråd som forsvant av seg selv :-).

Sting etter fødslene har forsvunnet av seg selv. :-) Heldigvis!

Familien har ellers hatt noen sting etter å ha fjernet føflekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mikkelina

''Jeg tar også sting selv, både på dyr, ungene og meg selv''

Det var da voldsomt til sying! Har heldigvis så langt ikke vært nødvendig for meg og mine. Selv har jeg bare vært sydd ett eneste sting på etter en fødsel, men da med tråd som forsvant av seg selv :-).

Hehe, det hørtes litt voldsomt ut ja... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mye å lure på

''Jeg tar også sting selv, både på dyr, ungene og meg selv''

Det var da voldsomt til sying! Har heldigvis så langt ikke vært nødvendig for meg og mine. Selv har jeg bare vært sydd ett eneste sting på etter en fødsel, men da med tråd som forsvant av seg selv :-).

Jeg har fjernet noen sting tidligere, på meg selv, og da etter føflekkfjerning. Ellers har det blitt brukt sting som oppløser seg selv når jeg måtte sy etter fødsel, og det samme ble det brukt etter en galleblæreoperasjon mener jeg. Mener å huske jeg ikke måtte fjerne noen sting da.

Men har måttet få fjernet noen stifter i hodet på sønnen min da, og det var ikke noe særlig. Det var nok også ganske vondt for gutten. :(

Og jeg kjente jeg ble litt uvel når jeg så på - men er nok litt svak når det gjelder slikt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...