Gå til innhold

10 åring


Gjest Melis34

Anbefalte innlegg

Gjest Melis34

Poden er 10 år,i det siste har jeg merket at han kan være mye små sur,og har begynt å svare litt små frekt,men ikke mere enn at jeg kan bære det,han blir selvsagt i rettesatt.

Klager på at han kjeder seg mye,men han spiller da både spill og er ute å farter med venner,og at vi finner på noe med ham,så klart.

Er dette en begynnelse på hormoner?? han begynner å minne meg om en liten tenåring.

Ha en fin dag :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest skolen?

Det kan vel kanskje heller tyde på at han ikke har det så bra tenker jeg. Vet du hvordan han har det på skolen? På skolen hvor min tiåring er det mye mobbing og plaging. Stor overgang fra småtrinnet hvor det omtrent aldri var mobbing til mellomtrinnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa er også 10 år. Jeg merker at ho nå skal tøffe seg litt mer. Spesielt når det er venner på besøk.

Jeg overser en del, og sier i fra om en del.

Jeg regner med at du snakker med han slik at det ikke er noe som ligger bak. Misstrivsel på skolen o.l.

De begynner jo å bli store, så tiden er kanskje inne for å bli mer selvstendige.

Det at de sier at de kjeder seg tror jeg ofte er en ting de bare sier, og at det ikke alltid ligger så mye i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melis34

Det kan vel kanskje heller tyde på at han ikke har det så bra tenker jeg. Vet du hvordan han har det på skolen? På skolen hvor min tiåring er det mye mobbing og plaging. Stor overgang fra småtrinnet hvor det omtrent aldri var mobbing til mellomtrinnet.

Han har det bra på skolen sier han og det kan lærerinnen bekrefte,ikke lenge siden vi hadd et møte.

om det ikke er noe han ikke forteller meg da :o(

Skulle vært en bruksanvisning på barn hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er helt normalt. Et tegn på at de er blitt større barn, på vei til å bli ungdom.

Har ei jente på 11 som tidvis kan være slik. Har mange venner og trives godt på skole og får gode tilbakemeldinger når hun har vært borte.

De utvikler seg jo hele tiden, tror ikke det er noe å bekymre seg over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det der er helt vanlig, de begynner å bli større og mer selvstendige. En måte å markere det på er å svare foreldre, eller i vårt tilfelle mor, (11 åring).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...