Gå til innhold

Økologisk vask med såpenøtter


Gjest En bedre hverdag?

Anbefalte innlegg

Gjest En bedre hverdag?

Dere kan ikke ha unngått å se reklamen fra altshop.no på toppen av siden og til høyre. Noen her som har forsøkt de nøttene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I en test av mange ulike typer "rengjøringsmidler" fikk de vel dårligere karater enn bare rent vann? Lurer på om det var i forbrukerrapporten for en god stund siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En bedre hverdag?

I en test av mange ulike typer "rengjøringsmidler" fikk de vel dårligere karater enn bare rent vann? Lurer på om det var i forbrukerrapporten for en god stund siden.

Takk for linken. Trad. vaskemiddeler er best ser jeg. Vaskenøtter har til og med en større blekeeffekt enn trad. vaskemiddel.

http://forbrukerportalen.no/Tester/2008/test_av_alternative_vaskemidler?expandedtopic=1211783774.02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg er det reklame for bind, da er det vel for mange nøttefri sone ;)

*s* Si ikke det - jeg har hørt rykter om at enkelte av de mennene som sykler Trondheim - oslo og sikkert også andre langvarige ritt har benyttet seg av bind i underbuksa for å skåne understellet noe mot den langvarige belastningen.

Jeg har sågar hørt en historie som påstås å være sann, om en syklist som misforsto dette tipset, og festet binden med limsiden OPP! Hvor lenge han var "ute av dansen" etter sykkelrittet, vites ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*s* Si ikke det - jeg har hørt rykter om at enkelte av de mennene som sykler Trondheim - oslo og sikkert også andre langvarige ritt har benyttet seg av bind i underbuksa for å skåne understellet noe mot den langvarige belastningen.

Jeg har sågar hørt en historie som påstås å være sann, om en syklist som misforsto dette tipset, og festet binden med limsiden OPP! Hvor lenge han var "ute av dansen" etter sykkelrittet, vites ikke.

ROFL!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...