Gå til innhold

Hvite flekker på undersiden av tunga, Vondt og sårt tannkjøtt. Hvite Prikker.


Gjest Jan Åge Holgersen

Anbefalte innlegg

Gjest Jan Åge Holgersen

Hei Lillian Jeg ble her en dag ganske dårlig. Mine lymfekjertler hovnet opp. Jeg begynte å hoste og ble ganske tett. Jeg sjekket tempraturen og hadde 40 i feber. Som en følge av dette la jeg merke til at mitt tannkjøtt har blitt ganske dårlig. Det virker som det synker nedover i fortennene nede. Tannkjøttet er håvent overalt. Ganske rødt. Jeg klarte ikke spise mat. Jeg trodde kanskje dette var piercingen ettersom tungen håvnet opp, men etter å ha snakket med lege sa hun at det ikke var noe betennelse rundt den. Jeg sliter virkelig med å spise, så jeg tok den ut. I tillegg fikk jeg svære hvite flak under tunga , særlig i fronten. Jeg har også et ømt punkt på den venstre siden av tunga. Den er ikke bøyelig som den pleier å være og jeg sliter med å spise vanlig brødskive... Legen sa kanskje det kunne være vitaminmangel som førte til de hvite flekkene. Når jeg kom hjem og fikk tatt ut piercingen var det litt bedre. Men tunga er fortsatt håven. Tannkjøttet forann svir ennå. Min tannlege sier at jeg må pusse hardt på tannkjøttet. Jeg har en mormor som sliter med tannkjøttsykdom, og hun sier omvendt. Veldig forvirret..... tannlegen sa d var nokså arvelig. Jeg er 20 år. Har også nå fått noen små hvite prikker oppå tungen min. og den er ganske hvit (selve tungen). Har du noen anelse hva alt dette kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...