Gå til innhold

Håper på massiv støtte til CARE!


hidi, the scorpion

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion

Kvinner i u-land trenger vår støtte nå! Det er vel bare kvinner som kan få Afrika på fote?

Det tror jeg;)

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trist jente

Jeg har ingen inngående kunnskap om CARE, men jeg har et veldig positivt inntrykk. Jeg tror det er veldig viktig å få fokus på kvinnene i Afrika, og synes CARE er et riktig valg ifht tv-aksjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Afrika-student

Absolutt! Kvinner er alfa og omega når det gjelder utvikling! 50% av verdens befolkning er kvinner, og når de ikke regnes med, er utvikling ikke mulig å få til. I morgen kan vi virkelig være med på å gjøre en stor forskjell i mange lokalsamfunn og liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Absolutt! Kvinner er alfa og omega når det gjelder utvikling! 50% av verdens befolkning er kvinner, og når de ikke regnes med, er utvikling ikke mulig å få til. I morgen kan vi virkelig være med på å gjøre en stor forskjell i mange lokalsamfunn og liv.

Helt enig!

Vi må satse på kvinner og deres absolutte innsats i nærmiljøet!

Mye bedre med "aktiv" hjelp også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med deg.

Trur nok at damene er mest fornuftigste der.

Jeg skal ihvertfall støtte.

''Trur nok at damene er mest fornuftigste der''

Og ikke bare der! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...