Gå til innhold

ingen bød meg opp til dans...! :-(


Gjest allalonetonight

Anbefalte innlegg

Gjest allalonetonight

Jeg var på salsa-aften i kveld, i byen jeg bor i. Jeg gledet meg sånn til festen, hadde stæsjet meg opp for anledningen, og hadde store forventninger. Så kommer jeg der, og alle danser og koser seg. Men ingen, absolutt INGEN kom å bød meg opp til dans! Jeg prøvde alt mulig, å oppholde meg i ulike deler av lokalet, stå på ulike måter osv, men jeg følte at alle kvinnene rundt meg ble bydd opp, men aldri meg. Jeg ble faktisk veldig lei meg. Følte meg totalt glemt, eller et eller annet. Hva kan det være? Hva er det som får en mann til å velge/la være å velge å by en kvinne opp til dans? Tanker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sjøstjerna

Når anledningen(e) byr seg så holder du øyekontakt en liten stund og smiler. Gjenta dette hver gang vedkommende ser i din retning. Gjør dette med flest mulig. Dette er invitasjon til kontakt.

Alternativt så byr du opp selv. I dag er dette likeså vanlig. :-) Jeg nøler ikke med å gjøre det om jeg har lyst å danse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest allalonetonight

Det er moderne tider nå, nå skal kvinnen by opp mannen :)

Da var det rart at jeg ikke så en eneste kvinne by opp en mann, og alle kvinnene utenom meg ble bedt opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Da var det rart at jeg ikke så en eneste kvinne by opp en mann, og alle kvinnene utenom meg ble bedt opp...

Hvordan kan du se hvem som byr opp hvem, hvis noen som har sittet og pratet sammen f.eks. går ut og begynner å danse sammen?

At bare mennene bød opp synes jeg høres merkelig ut. Men det var du som var der, ikke vi. Kanskje du vanker i et svært konservativt miljø?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest danserento

Hvorfor bød ikke du opp noen, da?

For alt man vet kan jo de andre også ha kjent hverandre. Men en ting har jg i alle fall lært av å danse, man må by opp selv :) (Og da blir man etterhvrt også bydd opp av andre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenk på dette du!

Ser at de som danser mest er ofte kvinner som er litt frempå/flørtete/maser på alle menn som de ser om å få danse med dem.

Kanskje like godt å la vær å danse. Så lenge du har noen du kan henge sammen med å prate med,- så vær glad for en koselig kveld alikevel!

Du skal se at du får den beste mannen til slutt, han som bryr seg mer om deg og deres samtale imellom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det ikke alltid er lett å komme inn i miljøer, som jo et salsamiljø kan være...?

Eneste alternativet når man ikke blir bydd opp - og har lyst til å danse - er å spørre noen selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle bydd opp noen du da, vettu. Det gjør jeg alltid når jeg danser salsa - ser meg ut de jeg evt. har danset litt med før, og kaprer dem på dansegulvet ;)

Kjipt å ikke bli bydd opp likevel da, ser den altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest husker ikke nicket

Da var det rart at jeg ikke så en eneste kvinne by opp en mann, og alle kvinnene utenom meg ble bedt opp...

De hadde vel større mugger enn deg da. Gutta byr opp de med de største muggene først... litt for å se hvordan de disser ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest allalonetonight

De hadde vel større mugger enn deg da. Gutta byr opp de med de største muggene først... litt for å se hvordan de disser ;-)

Haha... Men med en bh størrelse på 75E tror jeg neppe det var det som var problemet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...