Gå til innhold

Bad/svømming - voksen. Badeland?


Gjest Voksen dame som trenger trening

Anbefalte innlegg

Gjest Voksen dame som trenger trening

I sarpsborgdistriktet, svømming en gang i uka for voksen. Andre alternativer enn badeland på Qualityhotellet?

Noen som vet hvor mye det koster pr gang på svømme der? (finner det ikke på sidene deres)

Synes Kongstenhallen i Fredrikstad kan være litt langt, men det er bra der eller? (har ikke vært der på mange år)

Noen som vet noe ikke jeg vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sarpsborghallen tror jeg det heter. Ligger like ved Storbyen kjøpesenter. Det er der svømmerene trener. Mye roligere å svømme der enn på badeland. (Det var det i hvert fall før). Lenge siden jeg har vært der, men det var også mye rimeligere å bade der. Vil tro at det fortsatt er det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Voksen dame som trenger trening

Sarpsborghallen tror jeg det heter. Ligger like ved Storbyen kjøpesenter. Det er der svømmerene trener. Mye roligere å svømme der enn på badeland. (Det var det i hvert fall før). Lenge siden jeg har vært der, men det var også mye rimeligere å bade der. Vil tro at det fortsatt er det:-)

Så spennende :) Har jeg aldri hørt om faktisk. Skal sjekke det ut med en gang, håper det er i drift fremdeles da.

Takk skal du ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende :) Har jeg aldri hørt om faktisk. Skal sjekke det ut med en gang, håper det er i drift fremdeles da.

Takk skal du ha :)

Det ligger kanskje litt unnagjemt? Men om du følger veien på nedsiden av Storbyen, så er det ikke mer enn 2-300 meter vil jeg tro. Samme veien som går forbi sykehuset. (Men svømmehallen ligger da på motsatt side av Storbyen enn det sykehuset gjør.)

Det ble da en fryktelig forklaring.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Voksen dame som trenger trening

Sarpsborghallen tror jeg det heter. Ligger like ved Storbyen kjøpesenter. Det er der svømmerene trener. Mye roligere å svømme der enn på badeland. (Det var det i hvert fall før). Lenge siden jeg har vært der, men det var også mye rimeligere å bade der. Vil tro at det fortsatt er det:-)

Ps. sjekket opp: akkurat hva jeg var på leting etter. Eneste "triste" er at damesvømminga er fra kl 19, det er litt lenge å vente siden jeg slutter jobben 15. - 15.30 :)

Men helt topp virker det som :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Voksen dame som trenger trening

Det ligger kanskje litt unnagjemt? Men om du følger veien på nedsiden av Storbyen, så er det ikke mer enn 2-300 meter vil jeg tro. Samme veien som går forbi sykehuset. (Men svømmehallen ligger da på motsatt side av Storbyen enn det sykehuset gjør.)

Det ble da en fryktelig forklaring.....

He he. Det går greit, jeg sjekket kart på gulesider. Skal nok finne det, er jo bare første gangen det blir litt susing :)

Gleder meg, håper det er bra, det virket sånn :)

Nå lurer jeg på om jeg skal få i gang sånn jenteefta også, møtes etter jobb, valse rundt og ta en kaffe, kjøpe noe klær?, svømme en halvannet time og så dra hjem. Da kan vi ta damesvømminga på torsdag.

Dette var flotters greier du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he. Det går greit, jeg sjekket kart på gulesider. Skal nok finne det, er jo bare første gangen det blir litt susing :)

Gleder meg, håper det er bra, det virket sånn :)

Nå lurer jeg på om jeg skal få i gang sånn jenteefta også, møtes etter jobb, valse rundt og ta en kaffe, kjøpe noe klær?, svømme en halvannet time og så dra hjem. Da kan vi ta damesvømminga på torsdag.

Dette var flotters greier du :)

Utrolig hva man kan få greie på via dol *ler*

Lykke til med svømmingen. Og det går sikkert bra å svømme selv om det ikke er damesvømming også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...