Gå til innhold

Strømpebukse som er VID i livet


caprice

Anbefalte innlegg

Anser meg selv til å ha ganske normal kroppsfasong, men er ganske rett i kroppen (altså ikke noe timeglass, mer guttete, som ikke går inn i livet selvom magen er ganske flat). Jeg er lav (under 160) og bruker stort sett alltid strls 38, noen ganger 36. Likevel, strømpebukser er et sant helvete. Stls 38 - 40 strammer noe så grusomt i livet at jeg omtrent ikke makter å gå med det, og har sverget til stay ups i mange år. Det kan dog bli litt kaldt på denne tiden av året når man går i kjole/skjørt. Noen som vet om et strømpemerke som ikke tar livet av midjen min? Og nei - jeg kjøper IKKE gravidestrømper altså... Det kan da ikke bare være meg som har dette problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

candyqueen_83

Ei som jobbet på Lindex var det vel fortalte meg at man egentlig bør velge en størrelse større enn vanlig. Bruker man 38 kan man velge 40-42 f.eks. De skal være ganske små i størrelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker vanligvis str 34-36, men velger str 40-42 i strømpebukser. Av og til klipper jeg opp strømpebuksene litt dersom de strammer for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme problem. Endelig har jeg begynt å kjøpe TRE nummer for stor. Det passer, og det er bare sååå behagelig å gå med. Forstår ikke den ekpeditrisen som var skikkelig god og stor, og kjøper mindre enn meg. De mente det ville bli alt for mye "stoff" nedover beina hvis jeg gikk opp. Men jeg er kjempefornøyd...trallalalaaa... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...