Gå til innhold

Hvilket tiår havnet jeg i nå???


Lillemus

Anbefalte innlegg

Her sitter jeg fullstendig intetanende og ser på GMN på TV2 og plutselig kommer det en gruppe på tv som ser ut til å komme rett fra 1985! Hadde det ikke vært for at jeg så de to karene på keyboard og gitar på Senkveld sist fredag så hadde jeg trodd det hadde skjedd en tidsforflytning i natt...

De ligner da enormt på en ørlite nyere utgave av Drama? Med en kvinnelig frontsanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Donkeyboy Lillemus :-) Består av 5 gutter. Topper hitlistene med to sanger om dagen..

Men er det ikke en dame med også, da? Ser slik ut både på videoen og da de var på Senkveld på fredag.

(Burde jo justfuckingoogleit for å finne ut, men satser på at du vet det *S*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men er det ikke en dame med også, da? Ser slik ut både på videoen og da de var på Senkveld på fredag.

(Burde jo justfuckingoogleit for å finne ut, men satser på at du vet det *S*)

Jeg vet det ;-) Nei gruppen består av 5 gutter, også har de to "korjenter" som jeg tror de bytter på. Det er egentlig litt rart for jentene synger jo ganske mye. Hun ene heter Linnea og kom ganske langt i idol for noen år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Men er det ikke en dame med også, da? Ser slik ut både på videoen og da de var på Senkveld på fredag.

(Burde jo justfuckingoogleit for å finne ut, men satser på at du vet det *S*)

Hun er gjestevokalist på et par sanger visstnok. Ei jente fra en av Idol-sesongene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er gjestevokalist på et par sanger visstnok. Ei jente fra en av Idol-sesongene.

Gjestevokalist ble mer riktig å kalle de ja (tror nemlig det er to jenter de bytter på.. var det ihvertfal før)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det ;-) Nei gruppen består av 5 gutter, også har de to "korjenter" som jeg tror de bytter på. Det er egentlig litt rart for jentene synger jo ganske mye. Hun ene heter Linnea og kom ganske langt i idol for noen år siden.

Linnea høres litt kjent ut. Flinke er de ihevrtfall, selv om jeg vel bare har hørt én sang (ambitions -?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linnea høres litt kjent ut. Flinke er de ihevrtfall, selv om jeg vel bare har hørt én sang (ambitions -?)

De topper hitlistene med låten Sometimes nå :) Også veldig fin. Det var sangen de sang på Senvkeld dersom du så det på fredag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Gjestevokalist ble mer riktig å kalle de ja (tror nemlig det er to jenter de bytter på.. var det ihvertfal før)

Åja, det vet jeg ikke. Har kun sett Linnea.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De topper hitlistene med låten Sometimes nå :) Også veldig fin. Det var sangen de sang på Senvkeld dersom du så det på fredag :)

Ja, jeg husker ikke helt. Jeg satt vel og dol'et og drakk vin samtidig, så da er det grenser for hva man får med seg...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg husker ikke helt. Jeg satt vel og dol'et og drakk vin samtidig, så da er det grenser for hva man får med seg...;-)

Nei da skjønner jeg GODT at man ikke kan få med seg alt ;-) Dol og vin er god underholdning det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xbellax

Gjestevokalist ble mer riktig å kalle de ja (tror nemlig det er to jenter de bytter på.. var det ihvertfal før)

Neida, kun Linnea Dahle, på ambitions og Sometimes eller hva den heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, kun Linnea Dahle, på ambitions og Sometimes eller hva den heter.

Ja det er henne som synger i begge sangene, men jeg tror det hender de har med en annen gjestevokalist når de opptrer. Men som sagt, mulig dette var sånn de gjorde det før de ble så kjente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...