Gå til innhold

Blødninger etter angrepillen


Gjest twilight

Anbefalte innlegg

Gjest twilight

Jeg var netopp ferdig med min menstruasjon, da jeg i forrige uke hadde sex der det gikk litt galt. For å være på den sikre siden tok jeg en angrepille dagen etter. 4 dager etterpå får jeg så helt uanmeldt ganske kraftige blødninger igjen. Dette har vedvart i to dager nå. Det betyr at jeg har hatt mensen to ganger på drøyt en uke.

Har også hatt en usedvanlig sterk hodepine i dag, og smerter i nederste ryggparti.

Jeg leste at man godt kan få noen blødninger etter å ha tatt angrepillen, men jeg er litt urolig, fordi det selfølgelig føles unaturlig å få mensen så tett på "den ordentlige mens".

Bør jeg ta noe jernstilskudd for eksempel?

Er undervektig og har ganske kraftige blødninger normalt hver gang. Har ikke jernmangel, men mangel på D- vitamin. Tar tilskudd.

Noen meninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er nok mest sannsynlig bivirkninger av angrepilen. Jeg begynte også å blø kraftig ca 2 uker etter at jeg tok den og jeg blør vanligvis minimalt når jeg har mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...