Gå til innhold

så var jeg kastet ut


canticle

Anbefalte innlegg

pga fyll så blir jeg kastet ut. Men vinteren her i trøndelagen er jo mild og snill. hurra, hurra for den menneskeheten som jeg er en del av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo trist at du ble kastet ut, regner med at du har fått noen advarsler først?

Som utleier ville nok jeg også kastet ut en som ofte festet i leiligheten, det føles utrygt med fulle folk med tanke på brann og lignende situasjoner som lettere oppstår når folk er ruset. Man leier ikke ut med eget liv som innsats.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo trist at du ble kastet ut, regner med at du har fått noen advarsler først?

Som utleier ville nok jeg også kastet ut en som ofte festet i leiligheten, det føles utrygt med fulle folk med tanke på brann og lignende situasjoner som lettere oppstår når folk er ruset. Man leier ikke ut med eget liv som innsats.

jeg festet ikke, jeg drikker alene. med låst dør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ta ansvar for seg selv? Å drikke seg så sanseløs (selv om man er alene) at huseier blir redd for huset sitt at du blir oppsagt er laaaangt over grensa.

Mange branner blir startet i fylla. Jeg hadde heller ikke likt å ha en leietaker som stadig ligger døddrukken i mitt hus. I tillegg har folk som går på fylla veldig ofte det skittent, rotete og fussete rundt seg, noe som sliter ned leiligehten unødig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ta ansvar for seg selv? Å drikke seg så sanseløs (selv om man er alene) at huseier blir redd for huset sitt at du blir oppsagt er laaaangt over grensa.

Mange branner blir startet i fylla. Jeg hadde heller ikke likt å ha en leietaker som stadig ligger døddrukken i mitt hus. I tillegg har folk som går på fylla veldig ofte det skittent, rotete og fussete rundt seg, noe som sliter ned leiligehten unødig.

Du har helt rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sol i trøndelag

Hva har du gjort for å få det bedre? Om du ikke har gjort det så er det nå kanskje på tide å kontakte fastlegen og legge alle kortene på bordet? Vis at du er voksen og vil ta ansvar for deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg festet ikke, jeg drikker alene. med låst dør.

Uansett.

Jeg regner med at drikkingen, og konsekvensene av denne, må ha et visst omfang siden husverten har lagt merke til det og valgt å kaste deg ut.

Jeg ville heller ikke likt å vite at min leieboer til stadighet var dritings, eller ute av stand til å ta vare på seg selv eller leiligheten.

Brann er jo allerede nevnt.

Og en ting er jo at man lettere kan forårsake brann når man drikker. (Sovner fra sigaretter, stearinlys, glemmer mat på kokeplater etc. )

Men en annen sak er jo at hvis en brann oppstår av helt andre grunner, så vet man som husvert at man her et menneske i huset som kanskje ikke er istand til å våkne eller komme seg ut i tide på egenhånd.

Det er heller ikke et morsomt "ansvar" å ha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ta ansvar for seg selv? Å drikke seg så sanseløs (selv om man er alene) at huseier blir redd for huset sitt at du blir oppsagt er laaaangt over grensa.

Mange branner blir startet i fylla. Jeg hadde heller ikke likt å ha en leietaker som stadig ligger døddrukken i mitt hus. I tillegg har folk som går på fylla veldig ofte det skittent, rotete og fussete rundt seg, noe som sliter ned leiligehten unødig.

"Fussete"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg festet ikke, jeg drikker alene. med låst dør.

Huff det høres trist ut. Håper du har noen steder du kan bo, og at du kan få hjelp hvis du har et drikkeproblem.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...