Gå til innhold

Hvilken farge på fingre og tær??


Gjest Prøver å være litt korrekt ;)

Anbefalte innlegg

Gjest Prøver å være litt korrekt ;)

Nå har det vært sånn hvitt på tuppen og lys rosa neglelakk lenge..som liksom er det helt store.. Men nå har jeg sett at det plutselig er mye mørkt..veldig mørk brun har jeg sett på hender..men hva er egentlig det riktige å bruke på tåneglene for tiden?

Og er det kanskje anderledes når jeg skal til syden nå og der jeg skal er det ennå sommer (20 varmegrader) så hva skal jeg ha på tærne der tro?? Skal jeg fortsette med hvitt ytterst og lys rosa eller bør jeg bruke mørk neglelakk siden det er det som ser ut som er "Inn" akkurat nå? ja huff..vet at dette er et teit spørsmål for mange men jeg trenger virkelig råd her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du ikke norsk???

Da er det sokker i sandalene som gjelder, alt annet er harry!

Jeg lærer individualisme av nick jr. Han elsker (ikke opplært til av oss) å gå med forskjellig farve på sokkene, og i det siste har han begynt å ha på sokkene bak/fram, dvs hælen foran. Jeg lar han holde på, for jeg er sikker på at han får noen kommentarer fra medelevene, men han takler det tydeligvis uten problem.

Han skal ikke bli en særing selv om han går på dansekurs, men det å tørre å skille seg ut er viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neglelakken

Bruk akkurat det du liker. Mørke farger spes på hender er veldig in i mørke perioder som vinter og høst men går fint også på sommeren. Mao lek og eksprimenter, bruk det du vil :) (men aldri 2 forskjellige farger på hender og føtter med mindre det er lys/hvit og mørkt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prøver å være litt korrekt ;)

Er du ikke norsk???

Da er det sokker i sandalene som gjelder, alt annet er harry!

Jeg lærer individualisme av nick jr. Han elsker (ikke opplært til av oss) å gå med forskjellig farve på sokkene, og i det siste har han begynt å ha på sokkene bak/fram, dvs hælen foran. Jeg lar han holde på, for jeg er sikker på at han får noen kommentarer fra medelevene, men han takler det tydeligvis uten problem.

Han skal ikke bli en særing selv om han går på dansekurs, men det å tørre å skille seg ut er viktig.

Hallo...jeg snakker om neglelakk ikke sokker he he he.,,, er du kanskje ikke norsk?? Siden du ikke skjønnte det? ;) Ikke at det er noe galt i det altså.. om du ikke er norsk mener jeg for det bryr jeg meg fint lite om...

men du...bare et lite tips..ikke bruk sokker i sandaler om du er i syden ... please.. for det blir litt for mye norskt! ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tærne synes jeg det kan være pent med litt farge. På fingrene ville nok jeg personlig gått for lys rosa (uten hvit tupp), men det kommer jo an på hva du har planer om å gjøre i ferien. Blir det mye uteliv og festing ville jeg nok tatt en mørkere farge, men det synes jeg blir for pyntet til å kose seg på stranden eller tusle rundt i gatene som turist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo...jeg snakker om neglelakk ikke sokker he he he.,,, er du kanskje ikke norsk?? Siden du ikke skjønnte det? ;) Ikke at det er noe galt i det altså.. om du ikke er norsk mener jeg for det bryr jeg meg fint lite om...

men du...bare et lite tips..ikke bruk sokker i sandaler om du er i syden ... please.. for det blir litt for mye norskt! ;))

Når du har sokker i sandalene (som den gode nordmann du sikkert er) spiller det da ingen rolle hvilken farge tåneglene har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du ikke norsk???

Da er det sokker i sandalene som gjelder, alt annet er harry!

Jeg lærer individualisme av nick jr. Han elsker (ikke opplært til av oss) å gå med forskjellig farve på sokkene, og i det siste har han begynt å ha på sokkene bak/fram, dvs hælen foran. Jeg lar han holde på, for jeg er sikker på at han får noen kommentarer fra medelevene, men han takler det tydeligvis uten problem.

Han skal ikke bli en særing selv om han går på dansekurs, men det å tørre å skille seg ut er viktig.

Jeg har sans for den oppdragelsen der.

:- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...