Gå til innhold

Hjelp til å tolke data-språk


cathlin

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe en mini-pc snart, og har sett på div tester på nett at Packard Bell Dot (8,9") er en grei pc. Men når jeg slår opp på kelko så er det så mange forskjellige pcer som heter Packard Bell Dot. Hva er den rette maskina i forhold til denne testen?

Test: http://www.idg.no/pcworld/article129674.ece

Kelko: http://shopping.kelkoo.no/ctl/do/search?siteSearchQuery=Packard+Bell+Dot&fromform=true

Hva skal man velge?

Takk for hjelp!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • cathlin

    22

  • Sjøbris

    3

  • Mrs D

    2

  • Maximia

    2

Mest aktive i denne tråden

Det er kun Multicom som selger den med 3G, også ifølge Kelkoo.

Takk. Hva betyr 3G egentlig?

Multicom godkjenner ikke kortet mitt, det var dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kun Multicom som selger den med 3G, også ifølge Kelkoo.

Ser du tilfeldigvis en lignende maskin som de har andre steder en multicom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nils Håvard Dahl, xx

En god venn jobber med data og salg og service til privatmarkedet. Han har sagt til meg: Kjøp hva som helst bare ikke PB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Hva betyr 3G egentlig?

Multicom godkjenner ikke kortet mitt, det var dumt.

Det var dumt. Du får be om å få overføre pengene via nettbank da kanskje, eller betale i oppkrav.

3G er hastigheten maskinen greier å sende og motta data fra Internett. Det samme om mobiltelefoner med 3G har.

"Mens datakapasiteten i 2G taletelefoni normalt er 10-50 kbps, er kapasiteten i 3G-tjenester ofte 64-500 kbps. Det gir mulighet for å overføre større mengder data på samme tid, men bildekvaliteten på film blir normalt for lav til å gi godt utbytte over 3G-nett."

Kilde: http://no.wikipedia.org/wiki/3G

Du kan koble den på ditt hjemmenettverk da og få hastigheten du har nå, men 3G er greit å ha når man er på tur. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest datagrønn

En god venn jobber med data og salg og service til privatmarkedet. Han har sagt til meg: Kjøp hva som helst bare ikke PB.

Hva er PB? Kjekt å vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En god venn jobber med data og salg og service til privatmarkedet. Han har sagt til meg: Kjøp hva som helst bare ikke PB.

Ok. Hm. Kanskje jeg skal glemme Pb. Hva ville du ha satset på når det gjelder mini-pc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dumt. Du får be om å få overføre pengene via nettbank da kanskje, eller betale i oppkrav.

3G er hastigheten maskinen greier å sende og motta data fra Internett. Det samme om mobiltelefoner med 3G har.

"Mens datakapasiteten i 2G taletelefoni normalt er 10-50 kbps, er kapasiteten i 3G-tjenester ofte 64-500 kbps. Det gir mulighet for å overføre større mengder data på samme tid, men bildekvaliteten på film blir normalt for lav til å gi godt utbytte over 3G-nett."

Kilde: http://no.wikipedia.org/wiki/3G

Du kan koble den på ditt hjemmenettverk da og få hastigheten du har nå, men 3G er greit å ha når man er på tur. :)

Ok. Takk for oppklaring. Hva ville du kjøpt hvis det er lurt å unngå Packhard Bell? Jeg syns batterikapasitet er viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nils Håvard Dahl, xx

Ok. Takk for oppklaring. Hva ville du kjøpt hvis det er lurt å unngå Packhard Bell? Jeg syns batterikapasitet er viktig.

For mini PC ville jeg kjøpt Acer eller Asus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Hm. Kanskje jeg skal glemme Pb. Hva ville du ha satset på når det gjelder mini-pc?

Du vil alltid finne misfornøyde brukere uansett hvilket merke. At personen ikke sier noe om hvorfor misnøyen og hva slags maskin gjør at du må ta det med en klype salt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...