Gå til innhold

Sex og stønning


Franzeska

Anbefalte innlegg

Innrømmer at jeg lager litt ekstra lyder når jeg har sex med partner, mest for og for at han skal føle seg bra (og dermed oppleve meg som en bra sexpartner).

Kan vel ikke helt kalles faking i den forstand. Men litt lureri er det jo, for jeg stønner jo ikke når jeg har sex alene.

Sikker på at mange andre også gjør dette, både for partneren og for sin egen del for å få opp stemningen.

Men det jeg lurer på er hva dere som stønner mest for å få opp stemningen gjør etter at dere har fått orgasme eller i det han får orgasme? Opphører dere stønningen med en gang eller fortsetter dere videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest monday molly

Jeg stønner ikke fordi jeg skal få opp stemnigen eller fordi han skal tro at jeg er en god sexpartner. Jeg stønner av nytelse! Stønningen opphører i det orgasmen(e) oppnås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...