Gå til innhold

usikker jeg også..influensa


Gjest usikre meg......

Anbefalte innlegg

Gjest usikre meg......

Storesøster kom hjem onsdag fra skolen med høy feber og mye hoste. Var hos legen på torsdag som sa at hun har en nese og hals katarr. Hun fikk nesedråper og hostemedesin og febernedsettende. Lørdag får plutselig lillesøster 4 år høy feber, vondt i magen og hoste. I dag har hun fortsatt 39i feber. Nå på morgenen. Lurer på å ringe legen, er det noen hensikt tror dere? Og kan det være at det er influensan vi har i hus? Lillesøster er forøvrig i god form og orker å være oppe å leke...

Jeg vet dere ikke er leger der ute, men hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vanskelig å vite, gitt. Husk at vanlig forkjølelse også er smittsomt.

Her i huset har vi hatt forkjølelse med lett feber hos barna, kun vondt i halsen og lett hoste hos oss voksne. Det er ikke mye influensa rundt oss og jeg har antatt at vi kun er forkjølet og sent barna på skolen når de er feberfri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke lett nei

Denne svineinfluensaen er ikke lett å bli klok på ettersom noen får det mildt og andre hardt. Du kan jo ta en teleon til legekontoret så ffår de ta ansvar for hva du skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...