Gå til innhold

Jeg er så dritlei svineinfluensa:((


hidi, the scorpion

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • hidi, the scorpion

    15

  • morsan

    8

  • frosken

    3

  • Bookworm

    3

Mest aktive i denne tråden

Bare meg som er det altså?

Jeg får ikke åpnet linken - den står bare og "henger". Men det ser ut som om det er en artikkel som skal omhandle beslag av gressklipper grrunnet promillemistanke, stemmer det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jeg får ikke åpnet linken - den står bare og "henger". Men det ser ut som om det er en artikkel som skal omhandle beslag av gressklipper grrunnet promillemistanke, stemmer det?

Det stemmer;))

Var en handling i ren desperasjon mot alt som er svinaktig...

Blir ikke folk lei av sykdom? Noengang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer;))

Var en handling i ren desperasjon mot alt som er svinaktig...

Blir ikke folk lei av sykdom? Noengang?

Du hadde nok fått mer respons på innlegget ditt dersom du hadde gitt det en mer relevant overskrift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger som morsan sier, en helt annen overskrift for å oppnå det du ønsker. Er man lei av svineinfluensa, så har man i grunnen ikke lyst til å delta i enda flere tråder om den....*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du trenger som morsan sier, en helt annen overskrift for å oppnå det du ønsker. Er man lei av svineinfluensa, så har man i grunnen ikke lyst til å delta i enda flere tråder om den....*s*

Nemlig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Du hadde nok fått mer respons på innlegget ditt dersom du hadde gitt det en mer relevant overskrift.

Som hva?

Hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Du trenger som morsan sier, en helt annen overskrift for å oppnå det du ønsker. Er man lei av svineinfluensa, så har man i grunnen ikke lyst til å delta i enda flere tråder om den....*s*

Så hjelp meg da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

"Promillekjørte med gressklipper"

Men det var ikke det jeg ville oppnå engang;))

Bare alt som ikke handler om svin;)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru krokodille

Men det var ikke det jeg ville oppnå engang;))

Bare alt som ikke handler om svin;)))

Kanskje du burde starte en ny tråd?? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Kanskje du burde starte en ny tråd?? :-)

Forsøker fortvilt, men har ikke noe oppsiktsvekkende å si vet du! Hjelp meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fru krokodille

Forsøker fortvilt, men har ikke noe oppsiktsvekkende å si vet du! Hjelp meg;)

Står ganske stille her også. Skal si ifra om jeg kommer på noe. Det er jo denne svine.... som dukker opp uansett om hvor man ser. TV, aviser, nettet, på sofaen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Står ganske stille her også. Skal si ifra om jeg kommer på noe. Det er jo denne svine.... som dukker opp uansett om hvor man ser. TV, aviser, nettet, på sofaen...

Men, våre liv er mer enn en influensa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, våre liv er mer enn en influensa!

Men da bør du jo si noe _helt annet_! Ikke si "jeg er så drittlei influensa" eller "vårt lliv er mer enn influensa". Da kommer du jo ingen vei som helst.

Poenget er at du ikke må dvele ved det du vil unngå, men heller snakke om annet.

Hvorfor kunne du ikke ha startet en tråd som het "promillekjørte med gressklipper" eller "la oss snakke om noe morsomt?"??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru krokodille

Men, våre liv er mer enn en influensa!

Helt sant, hva med mat, drikke, sex, arbeid, ikke arbeid, været, julen, religion, konge el.president, er svenskevitser dumme, finnes det liv i universet, hva gjør du i morgen, masse egentlig å "snakke" om :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...