Gå til innhold

Utenlandsk vaskehjelp - hva bør man tenke på?


Gjest Vidar Vaskebjørn

Anbefalte innlegg

Gjest Vidar Vaskebjørn

Vi vurderer å leie vaskehjelp, og siden utenlandske gjør dette til langt hyggeligere prisen enn norske vaskeselskaper, så faller nok valget på det.

Hvilke forhåndsregler bør man ta? Har ikke akkurat lyst til å komme hjem til tom leilighet e.l. Pleier man å ta kopi av pass f.eks? Pleier man å dele ut nøkler til slike, eller tar man i mot dem mens man er hjemme? Alle tips mottas med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uansett om man leier norsk eller ikke-norsk vaskehjelp, er det vel lurt å låse inn det man er mest redd for. Og referanser er en selvfølge, vil jeg tro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vaskehjelp, to stk og de er polske. De kommer annenhver uke og vasker leiligheten - kjempedeilig! En av foreldrene mine pleier å komme til leiligheten og gi dem nøkkel (jeg jobber), og så legger de bare nøkkelen i postkassen når de er ferdige.

Jeg pleier å gjemme unna dyre smykker og pass - ikke fordi jeg tror de ville tatt noe, men det er jo best å være på den sikreste siden.

De vasker også hos foreldrene mine, men da er alltid enten mamma eller pappa hjemme mens de er der. Det er alarm i huset og de kan ikke akkurat få koden til den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vaskehjelp, to stk og de er polske. De kommer annenhver uke og vasker leiligheten - kjempedeilig! En av foreldrene mine pleier å komme til leiligheten og gi dem nøkkel (jeg jobber), og så legger de bare nøkkelen i postkassen når de er ferdige.

Jeg pleier å gjemme unna dyre smykker og pass - ikke fordi jeg tror de ville tatt noe, men det er jo best å være på den sikreste siden.

De vasker også hos foreldrene mine, men da er alltid enten mamma eller pappa hjemme mens de er der. Det er alarm i huset og de kan ikke akkurat få koden til den.

Wow,- 2 stk vaskehjelper - og du bor alene, gjør du ikke? Eller, har ikke barn i alle fall. Luksus :)

*misunn, misunn*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow,- 2 stk vaskehjelper - og du bor alene, gjør du ikke? Eller, har ikke barn i alle fall. Luksus :)

*misunn, misunn*

Jeg bor alene ja :)

Det hadde holdt med en altså, men de jobber som et team så derfor blir det to:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...