Gå til innhold

hva kan dette være?


Gjest megselv1984

Anbefalte innlegg

Gjest megselv1984

okey. jeg har et problem. under trening og mange timer etter trening får jeg skikkelig vondt i underlivet. kjennes ut som jeg har skikkelig mensenmage. noen ganger får jeg så vondt at jeg må gå ut av timen å sette meg ned. fatter ikke hva dette kan være. var hos gynekolog for 3 uker siden, han kunne bare se at jeg hadde en infekson og fikk en "kur" mot dette. og har ikke lenger utfold og ingen lukt lenger. hadde også smerter under samleie, noe jeg ikke har lenger nå. kom sikkert av den infeksonen. har ingen problemer med dette lenger. det han kunne se var at den ene eggstokken hadde lagt seg bak livmora, men dette kunne forekomme, fordi de "flyter" jo rundt inni der. bruker ikke prevangsjon heller nå. helt pillefri fra alt, bruker ingen andre medisiner heller. har trent aktivt hver dag nå i 5 mnd(utenom helger). først nå den siste mnd jeg har hatt dette store problemet. jeg spiser sunnt og er frisk ellers. jeg er ikke gravid, tok nettopp en test og den var negativ, og hadde mensen for en uke siden. så skjønner ikke hva dette kan være? seriøst? får skikkelig VONDT. hva skal jeg gjøre? og hva kan det være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...