Gå til innhold

Sexleketøy m.m.


Gjest uerfaren mann

Anbefalte innlegg

Gjest uerfaren mann

Etter at kona slutta med spiral så har noe av sexlysten kommet tilbake, men det betyr også at vi må sikre oss på andre måter. Enn så lenge går det i kondom. Jeg har svært liten erfaring med kondom og ser at det finnes et hav av forskjellige varianter på markedet. Det finnes blant annet de som er knudrete - har dette noen funksjon på kvinnen? Tar gjerne imot tips på kondomer som har en "ekstra" effekt utover den jobben den er satt til :)

Ser at det finnes svært mange penisringer på markedet. Kan noen som har erfaring med disse fortelle om de har noen effekt på noen av partene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt nysgjerrig - brukte ho hormonspiral? Skal selv bytte ut denne til vanlig kobberspiral i håp om at sex-lysten skal øke.

Vil ikke tro at en knudrete spiral gjør så mye fra eller til. Men prøv og test. Det koster jo ikke all verden:-)

Ønsker deg lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Begrepsforvirring...

Litt nysgjerrig - brukte ho hormonspiral? Skal selv bytte ut denne til vanlig kobberspiral i håp om at sex-lysten skal øke.

Vil ikke tro at en knudrete spiral gjør så mye fra eller til. Men prøv og test. Det koster jo ikke all verden:-)

Ønsker deg lykke til.

''knudrete spiral''

Å hjelpes.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Litt nysgjerrig - brukte ho hormonspiral? Skal selv bytte ut denne til vanlig kobberspiral i håp om at sex-lysten skal øke.

Vil ikke tro at en knudrete spiral gjør så mye fra eller til. Men prøv og test. Det koster jo ikke all verden:-)

Ønsker deg lykke til.

Hormonspiral kan være en skikkelig lystkiller. Jeg mistet totalt sexlysten de årene jeg brukte det, men skjønte ikke årsaken før etter at jeg fjernet hormonspiralen og fikk tilbake "min egen kropp".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

''Jeg har svært liten erfaring med kondom og ser at det finnes et hav av forskjellige varianter på markedet. Det finnes blant annet de som er knudrete - har dette noen funksjon på kvinnen? Tar gjerne imot tips på kondomer som har en "ekstra" effekt utover den jobben den er satt til :)''

Vi har prøvd en del ulike kondommerker, men det er liten forskjell. Har også testet ut knudrete.Jeg merket at det var noen "klumper" der, men det hadde ingen påvirkning på nytelsen. Så vi bruker nå bare den som er billigst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hormonspiral kan være en skikkelig lystkiller. Jeg mistet totalt sexlysten de årene jeg brukte det, men skjønte ikke årsaken før etter at jeg fjernet hormonspiralen og fikk tilbake "min egen kropp".

Jeg bytter min om en drøy uke. Spennende å se hva som skjer.

Tok det lang tid får sexlysten ble bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Begrepsforvirring...

Obs - det ble vel litt feil. Knudrete kondom mente jeg selvsagt:-)

He-he, jeg skjønte det - men en slik skrive"leif" er jo bare så morsom. Flott å få trekke litt på smilebåndet innimellom! :-)

Ha en kjempefin (knudrete?!) dag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he, jeg skjønte det - men en slik skrive"leif" er jo bare så morsom. Flott å få trekke litt på smilebåndet innimellom! :-)

Ha en kjempefin (knudrete?!) dag! :-)

Bra at jeg får andre til å smile da *ler*

Jeg "planter" inn slike feil stadig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Jeg bytter min om en drøy uke. Spennende å se hva som skjer.

Tok det lang tid får sexlysten ble bedre?

Nei, den kom veldig raskt. Jeg skulle egentlig sette inn en ny spiral, men det ble droppet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Begreps

Bra at jeg får andre til å smile da *ler*

Jeg "planter" inn slike feil stadig....

Så bra - jeg er ikke så verst til å gjøre det selv heller! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt nysgjerrig - brukte ho hormonspiral? Skal selv bytte ut denne til vanlig kobberspiral i håp om at sex-lysten skal øke.

Vil ikke tro at en knudrete spiral gjør så mye fra eller til. Men prøv og test. Det koster jo ikke all verden:-)

Ønsker deg lykke til.

Kan vel ikke tenke meg at en knudrete _spiral_ skulle utgjøre noen forskjell;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mista ikke lysten

Hormonspiral kan være en skikkelig lystkiller. Jeg mistet totalt sexlysten de årene jeg brukte det, men skjønte ikke årsaken før etter at jeg fjernet hormonspiralen og fikk tilbake "min egen kropp".

Har hørt at mange mister lysten av hormonspiral. Takket derfor nei, da legen anbefalte hormonspiral.Jeg valgte heller å prøve de østrogenfrie p.pillene Cerazette.Vet ikke hvor lenge det varer, men nå har jeg lyst absolutt hele tiden. Nesten litt slitsomt, men et luksusproblem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

Har hørt at mange mister lysten av hormonspiral. Takket derfor nei, da legen anbefalte hormonspiral.Jeg valgte heller å prøve de østrogenfrie p.pillene Cerazette.Vet ikke hvor lenge det varer, men nå har jeg lyst absolutt hele tiden. Nesten litt slitsomt, men et luksusproblem:)

Du får nyte det så lenge det varer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

srp1365380487

Jeg syntes at de ruglete kondomene var rett og slett ubehagelige. Å bli påført så mye "gnikking" i et følsomt slimhinneområde er jo en risikosport; blant annet er det ikke behagelig uten glidemiddel - kroppens naturlige eller apotekets innkjøpte - selv når det dreier seg om en glatt, naken penis eller om en glatt kondom som skal inn.

Å deretter ØKE friksjonen ved å ha rugler på kondomene var bare plagsomt, som å bli knullet med en grov neglefil - for meg altså. Andre kan jo ha funnet dette stimulerende, men selv syntes jeg det var smertefullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at mange mister lysten av hormonspiral. Takket derfor nei, da legen anbefalte hormonspiral.Jeg valgte heller å prøve de østrogenfrie p.pillene Cerazette.Vet ikke hvor lenge det varer, men nå har jeg lyst absolutt hele tiden. Nesten litt slitsomt, men et luksusproblem:)

Da hadde gubben blitt lykkelig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den kom veldig raskt. Jeg skulle egentlig sette inn en ny spiral, men det ble droppet.

Da får vi se hva framtiden bringer:-) Ble litt glad nå over at det kanskje er en "lysning i tunellen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Da får vi se hva framtiden bringer:-) Ble litt glad nå over at det kanskje er en "lysning i tunellen".

Lykke til! Det er ikke noe moro å føle seg helt "død" sexmessig. Det var noen år der jeg lurte veldig på hva som var galt med ekteskapet vårt, så det var deilig å oppdage at det var prevensjonen som hadde skylden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Det er ikke noe moro å føle seg helt "død" sexmessig. Det var noen år der jeg lurte veldig på hva som var galt med ekteskapet vårt, så det var deilig å oppdage at det var prevensjonen som hadde skylden.

Du har i hvert fall fått meg til å se fram til gyn.time om en drøy uke. KANSKJE det kan irke for meg også. Jeg har liksom hatt litt liten tiltro til dette, og har "gått med på" å prøve for gubbens skyld.

Håper bare gynekologen finner spiralen. Det gjorde ikke fastlegen... (OK - gleder meg ikke til selve dagen da.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Du har i hvert fall fått meg til å se fram til gyn.time om en drøy uke. KANSKJE det kan irke for meg også. Jeg har liksom hatt litt liten tiltro til dette, og har "gått med på" å prøve for gubbens skyld.

Håper bare gynekologen finner spiralen. Det gjorde ikke fastlegen... (OK - gleder meg ikke til selve dagen da.....)

Gi det noen dager etter at du har fjernet spiralen før du eventuelt begynner på noen ny hormonprevensjon, i tilfelle du trenger lenger tid enn meg på å få hormonene ut av kroppen.

Og hvis det funker, er det hyggelig om du gir en liten tilbakemelding :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...