Gå til innhold

"Tar" du med deg dol på do?


Gjest fru krokodille

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest jeg er én av dem

Som sagt: Ja *pittelitt flaut*, men synes det er greiere med laptopen enn med en ekkel stor avis, og jeg _liker_ å lese mens jeg er på do :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei æsj, det har jeg aldri vurdert. Ikke rart det er mer basselusker på tastaturer enn det er de fleste andre steder! Hehe, er det mulig å være så dataavhengig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest å huff å huff

Går aldri på dass uten laptopen.

Hvis den godeste smittevernprofessoren som uttalte seg nylig om albuehosting får se denne tråden, da skal det bli liv i stua..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fru krokodille

Nei æsj, det har jeg aldri vurdert. Ikke rart det er mer basselusker på tastaturer enn det er de fleste andre steder! Hehe, er det mulig å være så dataavhengig? :)

Mener du at det er dårlig hygiene å sitte på do med dol i fanget? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gul dame

eheehe..............nei egentlig ikke, men kanskje jeg er for gammel.

Jeg tar ofte med posten,....ser på regninger og slikt......

Jeg tar med forskjellige blader og aviser, men aldri laptopen. Det går jo an å prøve.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru krokodille

Ja, jeg har fri bruk av internett på mobilen...det har nok skjedd.

Er det noe du blir litt mere "avhengig" av etterhvert, eller greier du å gå på do, og ikke ta med "nettet", uten problemer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru krokodille

Jeg bruker ikke lang nok tid på do til at det er noen vits;-)

Det er et godt argument også for meg. Ingen vits hvis man ikke rekker å lese litt liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...