Gå til innhold

Når går en over i ketose n ?


Gjest Kozze

Anbefalte innlegg

Hei:o) Jeg lure på når er det en kommer i ketose fasen?, har spist proteiner og fett i en uke nå og i går kom det en utrolig hodepine ..Og om når dette roer seg, leste en plass at det er ca 4 uker med omstilling. Jeg er trenings aktiv m sykkel, pilates, turer og styrketrening.Veier normalt og er sunn og frisk:o) Mvh kozze.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke den hodepinen et tegn på at man er på vei over i ketose da? Men jeg har ikke peiling på dette så jeg bør egentlig ikke uttale meg. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke den hodepinen et tegn på at man er på vei over i ketose da? Men jeg har ikke peiling på dette så jeg bør egentlig ikke uttale meg. :o)

Vel, sitter og leser til øyet blir sårt, er ikke lett å finne svar, men fant noe om smak i munnen også og der er jeg helt klart.Det blir artig å se om svaret er slik "vi" tror det er da.o)

Fra Kozze

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodepinen er mest sannsynlig utslag av karboavhengighet. Kroppen din er nok i ketose nå om du ligger lavt nok på karbohydratene. Det tar mellom 1-4 dager, tenker jeg, avhengig av kroppen din.

Ketose kan selvfølgelig også forårsake hodepine, men stort sett får man litt vondt i hodet når man forandrer kosthold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...