Gå til innhold

Min mann tenner ikke på meg


Gjest Donau

Anbefalte innlegg

Jeg har vært gift i 10 år med min mann. Fra dag 1 ga han uttrykk for at han ikke tente så godt på damer som ikke var slanke, og han var skikkelig lei seg fordi 'alt annet var perfekt med meg'. Han sier at alle menn har det slik.. På den tida var jeg ca 8 kilo over det jeg sånn cirka burde ha som idealvekt ifølge et Grete Roede kurs, men etter min mening var jeg (og er) flott. I dag er jeg 25 kilo over den "idealvekta" og jeg er i ferd med å forsøke å gå ned. Men jeg ser både flott og attraktiv ut, syns nå jeg! Men problemet er at vi har ikke hatt sex på ca 3 år, dvs den siste gangen ble jeg gravid. Vi samarbeider 100% om både barn og hjem, så alt er veldig bra - unntatt på det med sex og tenning. Jeg har større behov for sex enn min mann. Da han var yngre var han aldri av typen som lå med 'masse damer' selv om han fikk tilbud i fleng. Han har de siste årene hatt problem med for tidlig sædavgang. Han sier at det er fordi han egentlig ikke har så lyst å ha sex med meg. Jeg trenger med andre ord hjelp. Spørsmålet er om det virkelig er sant at 'alle menn har problem med å tenne på damer med kvinnelige former, fordi menn tenner på det visuelle'. Og kan han ha lite testosteron eller noe annet som gjør at han har en naturlig lav tenning - og som han skylder på meg for? Jeg er desperat, dette går jo ikke an å leve med. Håper du kan hjelpe meg et steg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Whish you were here...

Hei, jeg synes du, i din situasjon, skal forsøke å fokusere mindre på sex. Du er tydelig ikke særlig attraktiv, og da må du nesten forholde deg til det. Vær glad du er sammen med en mann som vil være sammen med deg, selv om han synes du er usexy.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg synes du, i din situasjon, skal forsøke å fokusere mindre på sex. Du er tydelig ikke særlig attraktiv, og da må du nesten forholde deg til det. Vær glad du er sammen med en mann som vil være sammen med deg, selv om han synes du er usexy.

Lykke til!

Hva ville du oppnå med dette svaret? Hva er vitsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg synes du, i din situasjon, skal forsøke å fokusere mindre på sex. Du er tydelig ikke særlig attraktiv, og da må du nesten forholde deg til det. Vær glad du er sammen med en mann som vil være sammen med deg, selv om han synes du er usexy.

Lykke til!

Dette synes jeg var et direkte ufint svar. Og jeg kan ikke forstå hvorfor du svarer som du gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest J.R.-07

Hei, jeg synes du, i din situasjon, skal forsøke å fokusere mindre på sex. Du er tydelig ikke særlig attraktiv, og da må du nesten forholde deg til det. Vær glad du er sammen med en mann som vil være sammen med deg, selv om han synes du er usexy.

Lykke til!

At det går an å svare noen slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg synes du, i din situasjon, skal forsøke å fokusere mindre på sex. Du er tydelig ikke særlig attraktiv, og da må du nesten forholde deg til det. Vær glad du er sammen med en mann som vil være sammen med deg, selv om han synes du er usexy.

Lykke til!

Hei du

Nummer 1: jeg er attraktiv som bare det, mangler ikke på oppmerksomhet hvis jeg ville ha noen andre enn min mann

Nummer 2: håper du fikk glede av å svare meg på den måten :) Bare hyggelig å være til hjelp for deg i en kjip hverdag som det virker at du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, takk for alle svar, og beklager at jeg har lagt inn samme innlegg 3 ganger, trodde nemlig ikke at innlegget ville bli lagt ut når betalingen gikk gæernt.

For å ha det sagt, så lurer jeg på hvordan det skal bli hvis alle menn har forventninger om at vi damer skal beholde et fantastisk utseende hele livet. Etter at man fyller 40 så går det jo nedover for 90 % av oss vanlige kvinner og menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skriver du samme innlegg igjen? Du har jo fått flere svar?

Hei Mary Poppins, beklager så mye, det er første gang jeg er på forum, og for å være ærlig så hadde jeg null aning om at dette faktisk kom til å komme på et forum i utgangspunktet. Jeg trodde jeg skrev innlegg til en spesialist. Problemet var da jeg skulle betale, da feilet betalingen de to første gangene, ergo - ærlig som jeg er - forsøkte jeg igjen og igjen til betalingen gikk igjennom. Og da oppdaget jeg at innlegget ligger inne hele 3 ganger.

Beklager igjen.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mary Poppins, beklager så mye, det er første gang jeg er på forum, og for å være ærlig så hadde jeg null aning om at dette faktisk kom til å komme på et forum i utgangspunktet. Jeg trodde jeg skrev innlegg til en spesialist. Problemet var da jeg skulle betale, da feilet betalingen de to første gangene, ergo - ærlig som jeg er - forsøkte jeg igjen og igjen til betalingen gikk igjennom. Og da oppdaget jeg at innlegget ligger inne hele 3 ganger.

Beklager igjen.. :(

Ok :-) Du har skrevet innlegget ditt på seksualitetforumet, og så vidt jeg husker er det vel fortsatt Gro Isaksen som er fagspesialist (sexolog) her. Dersom betalingen din ikke har gått gjennom så kommer du ikke til å få svar fra henne. Nils Håvard Dahl er psykiater på psyk-forumet, men det koster ingenting å få svar fra han. Han prøver å svare flest mulig, men har ikke mulighet til å svare på alle innlegg der. Når Nhd skriver i andre forum så skriver han som regel på et mer lik linje som oss vanlige brukere.

Men det er klart dette kunne jo ikke du vite dersom du er ny her, men nå vet du det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mary Poppins, beklager så mye, det er første gang jeg er på forum, og for å være ærlig så hadde jeg null aning om at dette faktisk kom til å komme på et forum i utgangspunktet. Jeg trodde jeg skrev innlegg til en spesialist. Problemet var da jeg skulle betale, da feilet betalingen de to første gangene, ergo - ærlig som jeg er - forsøkte jeg igjen og igjen til betalingen gikk igjennom. Og da oppdaget jeg at innlegget ligger inne hele 3 ganger.

Beklager igjen.. :(

ups jeg trodde du svarte på mitt innlegg om nhd, siden trådene har lik tittel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Ok :-) Du har skrevet innlegget ditt på seksualitetforumet, og så vidt jeg husker er det vel fortsatt Gro Isaksen som er fagspesialist (sexolog) her. Dersom betalingen din ikke har gått gjennom så kommer du ikke til å få svar fra henne. Nils Håvard Dahl er psykiater på psyk-forumet, men det koster ingenting å få svar fra han. Han prøver å svare flest mulig, men har ikke mulighet til å svare på alle innlegg der. Når Nhd skriver i andre forum så skriver han som regel på et mer lik linje som oss vanlige brukere.

Men det er klart dette kunne jo ikke du vite dersom du er ny her, men nå vet du det :-)

Men egentlig burde han ikke svare med rød prikk, og rød skrift når han svarer utenfor sitt felt, og andre forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men egentlig burde han ikke svare med rød prikk, og rød skrift når han svarer utenfor sitt felt, og andre forum.

Det er jeg enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg synes du, i din situasjon, skal forsøke å fokusere mindre på sex. Du er tydelig ikke særlig attraktiv, og da må du nesten forholde deg til det. Vær glad du er sammen med en mann som vil være sammen med deg, selv om han synes du er usexy.

Lykke til!

Herregud, er det mulig å svare så stygt?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Hei, takk for alle svar, og beklager at jeg har lagt inn samme innlegg 3 ganger, trodde nemlig ikke at innlegget ville bli lagt ut når betalingen gikk gæernt.

For å ha det sagt, så lurer jeg på hvordan det skal bli hvis alle menn har forventninger om at vi damer skal beholde et fantastisk utseende hele livet. Etter at man fyller 40 så går det jo nedover for 90 % av oss vanlige kvinner og menn.

Ja, det går dessverre nedover med de fleste utseendemessig over tid.

Men noe kan hver enkelt gjøre uansett alder: 1) forsøke holde seg i form 2) forsøke holde vekta sånn noen lunde 3) være ren og velstelt 4) forsøke være velkledd og pynte seg i blant.

Tror absolutt at en slik kvinne/mann er mer attraktiv enn en/ei som gir totalt blaffen i utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Hei, jeg synes du, i din situasjon, skal forsøke å fokusere mindre på sex. Du er tydelig ikke særlig attraktiv, og da må du nesten forholde deg til det. Vær glad du er sammen med en mann som vil være sammen med deg, selv om han synes du er usexy.

Lykke til!

Du er meget ufin her.

Jeg er overbevist om at trådstarter kan være så attraktiv som bare det. Det er bare mannen hennes som har svak potens/sexlyst- og som har sine preferanser som må tilfredstilles for at han i det hele tatt skal kunne klare å tenne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...