Gå til innhold

Tråden "hva tror dere" nedenfor...


ung mamma!:)

Anbefalte innlegg

Alle her kommer med så fornuftige svar, men kan dere med hånden på hjertet si at dere hadde klart å trekke dere ut? Dette har også hendt meg. Jeg var forelsket i akkurat en sånn mann som beskerevet nedenfor. Han så ut som han i "ungkaren" bare kjekkere og ikke så solariumsbrum og forfengelig. Han var skikkelig MANN i tillegg, høy, muskuløs og hadde de nydeligste øyne en kan tenke seg. Han øste av seg hvor nydelig jeg var og hvor forelsket han var i meg, men jeg også visste at jeg var nok bare en i rekken.. Jeg tror mange av dere som har svart at sånne typer gjør dere kvalme osv også hadde kunne blitt sjarmert i senk og lurt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kunne godt mulig blitt lurt, men på den annen side er menn som er så flotte som dere snakker om laaaaangt utenfor min liga så jeg tror ikke faren er så stor. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Han øste av seg hvor nydelig jeg var og hvor forelsket han var i meg, men jeg også visste at jeg var nok bare en i rekken.. Jeg tror mange av dere som har svart at sånne typer gjør dere kvalme osv også hadde kunne blitt sjarmert i senk og lurt...''

Det går sikkert an å lokke og lure meg. Men da må man gjøre det med noe som jeg faktisk synes er forlokkende.

Mannfolk som er full av store ord, som igrunn kunne passet på en hvilken som helst dame, gir meg fullstendig spader. De får meg til å føle meg som en ting. Som en person de egentlig bryr seg katta om, men som de tror de kan styre ved å trykke på en del standardknapper. Slike menn er like vanskelige å motstå som et markspist eple...

Jeg var nok mer lettlurt da jeg var 17. Men overdreven ros har aldri vært veien til mitt hjerte. Store ord gjør oftest avsenderen liten i mine øyne.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseendet hans høres ganske kvalmende ut. Jeg tiltrekkes ikke spesielt av "pretty boys". Jeg liker bedre vanlige menn.

Forøvrig kan vel alle la seg sjarmere av feil mann/kvinne. Men hadde jeg visst hvilken type de var på forhånd, så hadde jeg nok aldri kommet så langt. Eventuelt hadde jeg tatt det for hva det var; sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...