Gå til innhold

Hva kreves for å lede en IA-bedrift?


Gjest frustrert arbeidstaker

Anbefalte innlegg

Gjest frustrert arbeidstaker

Jeg jobber i en institusjon som er en IA-bedrift. Jeg fikk meg en psykisk knekk for noen måneder siden som har resultert i at jeg sliter med å konsentrere meg lenge om gangen og er veldig distre

Sjefen har ingen forståelse for hva psykiske vansker er. Han omtaler meg som "fjern" på en svært nedverdigende måte, flirer av feilene jeg har gjort i jobbsammenheng, ikke akkurat oppbyggende for selvtillitten. Jeg spurte om det var best om jeg sykemeldte meg, men det syntes han var tull. Jeg skulle bare slutte å være fjern, det var løsningen.

Arbeidsmiljøet har blitt utrolig dårlig, det er svært mye ryktespredning her. Det er ingen kultur for å si ting direkte til hverandre, alle synes å gå via ledelsen.

Dette er altså inkluderende arbeidsliv. jeg synes det ikke er så inkluderende. Har ikke sjefen også ansvar for å rydde opp i det psykososiale arbeidsmiljøet? Denne avtalen handler vel ikke bare om fysisk funksjonshemming og sykedager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...