Gå til innhold

X-factor, for et språk!


Gjest fru krokodille

Anbefalte innlegg

Gjest fru krokodille

Drittbra, drittkult, dette var drittdeilig å høre på osv. Si meg eier ikke disse folkene fantasi? Har de virkelig så dårlig språk, eller er det blitt veldig kult å snakke sånn?

Håper noen drittkule dolere har svaret på dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

AneM1365380603

Jeg har ikke lagt merke til det en gang. Sikkert pga at jeg har barn som prater slik. Det verste er jo at en blir påvirket :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru krokodille

Jeg har ikke lagt merke til det en gang. Sikkert pga at jeg har barn som prater slik. Det verste er jo at en blir påvirket :-/

Ja, det er jo det som er skummelt. Dette har jo egentlig ingenting med språket vårt å gjøre. Men nå er jo jeg ganske dritt-trett også nå da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tross alt bedre med dritt enn med bæsj, selv om det jo egentlig er det samme:-)

Men en og annen dritbra er ok, problemet - hva enten man sier drit- eller kjempe- eller "heilt sinnsykt", er de voldsomme gjentagelsene og at man ikke har variasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Ja, det er jo det som er skummelt. Dette har jo egentlig ingenting med språket vårt å gjøre. Men nå er jo jeg ganske dritt-trett også nå da :)

Som når jeg lager noe godt og en av ungene sier "Mamma, dette var driiitgodt!"

Det hender jeg tenker noen ord inni meg da, men jeg orker ikke diskusjonen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som når jeg lager noe godt og en av ungene sier "Mamma, dette var driiitgodt!"

Det hender jeg tenker noen ord inni meg da, men jeg orker ikke diskusjonen ;)

''Det hender jeg tenker noen ord inni meg da, men jeg orker ikke diskusjonen ;)''

Omtrent som når de yngre snakker om at ting "suger". Jeg begynner så småningom å venne meg til deg, men lett er det ikke:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

''Det hender jeg tenker noen ord inni meg da, men jeg orker ikke diskusjonen ;)''

Omtrent som når de yngre snakker om at ting "suger". Jeg begynner så småningom å venne meg til deg, men lett er det ikke:-)

''Omtrent som når de yngre snakker om at ting "suger". Jeg begynner så småningom å venne meg til deg, men lett er det ikke:-)''

Denne klarer jeg ikke å venne meg til. Jeg synes det er mindre pent å høre på. Min eldste datteren har begynt å bruke det uttrykket, og jeg regner med de andre følger etter - som de pleier :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...