Gå til innhold

På trening med smitte i kroppen....


Gjest mamma til sykt barn.

Anbefalte innlegg

Gjest mamma til sykt barn.

Vi har ett tilfelle av svineinfluensa i huset nå... Selv er jeg ikke blitt syk, ihvertfall ikke enda. Sykdommen brøt ut onsdag ettermiddag... Idag ønsker jeg å dra på trening. Jeg tenkte å kjøre ganske hardt på treningssenteret, mest fordi det er gøy, men også for å blåse litt ut etter ett par dager med pleie av sykt barn og inaktivitet for min del...

Men, er det sunt?? Jeg må da ha fått i meg smitten, kan ikke forstå annet, men jeg ser ut til å være sterk, og blir ikke syk selv. Kan hard trening være uheldig på noen måte nå??

Noen som har noen mening om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Splitter pine

Hvis du ikke er vaksinert må du unngå å trene hvor andre trener da smitten kan ligge latent i kroppen din. Du risikerer å smitte andre som ikke er vaksinert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussig at det eneste du bekymrer deg for er din egen kropp hvis du er smittet. Det er helt uproblematisk for deg å trene med smitte i kroppen. Men det er totalt egoistisk og blottet for omtanke å trene et sted hvor muligheten til å spre smitten er så stor.

Så bare tren du. Men hold deg unna steder der mange andre trener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mamma til sykt barn.

Pussig at det eneste du bekymrer deg for er din egen kropp hvis du er smittet. Det er helt uproblematisk for deg å trene med smitte i kroppen. Men det er totalt egoistisk og blottet for omtanke å trene et sted hvor muligheten til å spre smitten er så stor.

Så bare tren du. Men hold deg unna steder der mange andre trener.

Jeg hadde bare ikke tenkt på det! Andre folk jeg vet om med syke familiemedlemmer, som selv er friske, lever da livene sine som vanlig, har jeg lagt merke til. Går endog i svømmehallen...

Men etter å ha lest svaret her inne i går, dro ikke jeg på treningssenteret. Skjønte at det ikke var greit! Så jeg syns da ikke jeg er SÅ FÆL!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mamma til sykt barn.

kan nok ta en uke fra du blir smittet til du blir syk, så kanskje du ikke har rukket å bli syk enda...

Ja, jeg går vel egentlig bare og venter... Ikke så moro dette her! Jeg ser jo hvor dårlig man blir! Trøsten er at sånn som det ser ut nå, så er den værste biten av denne sykdommen, relativt kortvarig. Det snur den 3. dagen...

I tillegg bør visst alle som har hatt nærkontakt med syke gå i karantene også. Nei, dette er virkelig ikke morsomt! Har aldri opplevd noe liknende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...