Gå til innhold

Går i søvne


Gjest Ekkelt å se på

Anbefalte innlegg

Gjest Ekkelt å se på

Gutten min går i søvne. I natt hadde lå vi alle på stua på madrasser(bruker det av til.ungene elsker det). Jeg våknet av at han stod oppreist på madrassen. Jeg snakket til han men fikk svar. Han gikk på do og tisset og kom å la seg igjen. I dag husket han ikke det.

Er det vanlig for barn å gå i søvne?

Det har skjedd 1 gang før som jeg vet om. Han er 8 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er slett ikke uvanlig at barn går i søvne. Vår eldste datter gikk mye i søvne i fjor (da var hun 6 år) - hun kunne til og med oppsøke oss voksne og bare snakke tull; f.eks. lette hun etter elefantbåndet, som hun trengte for å få luftet elefanten vår :D

.... Dagen etter husket hun absolutt ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går også av og til på do om natta.

Ingen som har sett meg i den tilstanden vil si at jeg er særlig våken, men det er heller ikke som å gå i søvne.

Jeg husker som regel at jeg har vært oppe, men av og til er jeg usikker.

Jeg tror ikke du skal bli bekymret over dette. Å gå på do om natta er en vanlig aktivitet, og ikke særlig mye å huske etterpå :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Guttungen har gjort det mange ganger. Jeg kan snakke til han og han svarer noe borti natta, eller svarer ikke. Dagen etter husker han ikke noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...