Gå til innhold

barns vekst og høyde


Gjest Murad

Anbefalte innlegg

hei! jeg er mor til 2 gjenter på 6 ,5 og 4,5 års alder. jeg har spørsmål angående vekst og høyde til barn, min største jente som er 6,5 er tyn og nesten like høyd som lile søstra sin. jeg lurer på om det finns noen medecin eller vitamin som hjelper barn med vekst og høyde? i min slekt har jeg mange som ær ikke så høyde eller kan si at vi er korte, men jeg hørde at det fins tableter og vitaminer som hjelper barn med vekst og høyde? jeg ønsker og håper at du kan ge meg en håpfull svar med veildedninger, MVH Niggar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Medisiner finnes vel i form av hormoner (?) som kan gis dersom prøver, røntgen av hender, viser at barnet vil kunne bli liten når hun er utvokst. Ta kontakt med helsestasjonen om du lurer på dette, de skal kunne gi deg gode svar. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...