Gå til innhold

Hva kan det være?


Gjest Uvitende mamma

Anbefalte innlegg

Gjest Uvitende mamma

Det var blod på dosetet etter at min datter på åtte hadde vært der.

Jeg skal ta en urinprøve av henne etterpå og levere til legen i morgen, men burde hun ikke hatt vondt når hun tisset om det var en infeksjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest litt tidlig?

Tenkte først på mensen jeg, men hun er jo svært ung da. Ellers kan hun kanskje ha en liten rift i endetarmen? Sånt skjer av og til. Urinveisinfeksjon er jo en mulighet også ja. Ta en prøve i morgen du :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Jeg vasket henne nå. Ikke noe blod på kluten, men hun klaget på at det gjorde vondt når jeg vasket.

Spurte du henne hvor det gjorde vondt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

Ja, og hun pekte på omtrent der urinen kommer ut.

Det skulle utelukke endetarmen. Driver hun med ridning eller en annen røff sport som kunne ført til at jomfruhinnen røk?

Jeg ser at flere nevner urinveisinfeksjon, men jeg stusser over at det da skulle være synlig blod.. Det er nok best at du sjekker med legen. Urinveisinfesjon er enkelt å bekrefte/utelukke ved prøve fra morgenurin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uvitende mamma

Det skulle utelukke endetarmen. Driver hun med ridning eller en annen røff sport som kunne ført til at jomfruhinnen røk?

Jeg ser at flere nevner urinveisinfeksjon, men jeg stusser over at det da skulle være synlig blod.. Det er nok best at du sjekker med legen. Urinveisinfesjon er enkelt å bekrefte/utelukke ved prøve fra morgenurin.

Takk:) Det har jeg ikke tenkt på. Hun har vært hos sin far i helgen, og har også hatt en ridetime. Men jeg tar en prøve for sikkerhets skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle utelukke endetarmen. Driver hun med ridning eller en annen røff sport som kunne ført til at jomfruhinnen røk?

Jeg ser at flere nevner urinveisinfeksjon, men jeg stusser over at det da skulle være synlig blod.. Det er nok best at du sjekker med legen. Urinveisinfesjon er enkelt å bekrefte/utelukke ved prøve fra morgenurin.

Synlig blod kan indikere at infeksjonen har krøpet lenger opp, og utviklet seg til en nyrebekkenbetennelse.

Tror likevel mer på din forklaring om at jomfruhinnen kanskje røk under ridning e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...