Gå til innhold

Bare skapdørene på IKEA til kjøkken??


Hushjelpen

Anbefalte innlegg

Vi har et gammelt IKEA kjøkken med furu dører, det er vel 10-20 år gammelt...

Selve stammen er like fin, men kunne tenkt meg og bytte dørene.

Kan man kun kjøpe skapdørene på IKEA??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada, det kan man. Det er ikke uvanlig at man fornyer kjøkkenet ved å sette IKEA-dører på gamle skapstammer.

Men jeg finner ikke ut av det på hjemmesiden til IKEA, priser, mål og slike ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle delene på Ikea kjøpes jo for seg, så da kan du velge å kjøpe bare dører. Men pass på at det er riktig mål på dørene + riktige hengsler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg finner ikke ut av det på hjemmesiden til IKEA, priser, mål og slike ting...

Det kan hende at papirkatalogen er enklere i akkurat dette tilfellet.

Skriver du f.eks. "Ädel dør" i søkefeltet, kommer det opp skapdører. Men du må nok regne med å bla litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hende at papirkatalogen er enklere i akkurat dette tilfellet.

Skriver du f.eks. "Ädel dør" i søkefeltet, kommer det opp skapdører. Men du må nok regne med å bla litt.

ok, takk:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle delene på Ikea kjøpes jo for seg, så da kan du velge å kjøpe bare dører. Men pass på at det er riktig mål på dørene + riktige hengsler.

Takker for tips:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litt tidlig ja.....

Ja det kan man. Si fra hvis du skal ha Tidaholm eik... vi har et ganske nytt kjøkken men vurderer å bytte.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...