Gå til innhold

øm og ekkel nede i magen


sio1

Anbefalte innlegg

Jeg har i d siste vert øm å vond nederst i magen.. å for noen dager siden merket jeg at magen ser litt rar ut.. viss jeg bøyer meg litt bakover ser jeg tydelig at magen ser opphovnet ut på sidene og er helt flat i midten.. hmm.. vanskligt å forklara... men kjenner også at det er hardrdt der..akkuratt som to store opphovna kular så går fra der ribbeina slutter og nedover mot kjønnsorgane.. hva i all verden kan dette være? Er også øm bakpå ryggen med de nederste ribbeina.

hmm.. kan også få med at jeg har ikke har hatt skiklig matlyst på lenge og at jeg har gått mye ned i vekt.. var før 53 kg har nå godt ned til 46.. Fødte ei jente for 9mnd siden, gikk ikke så mye ned i vekt da jeg ammet... dette begynnte etterpå..

Har heller ingen sexlyst lenger, å har veldigt lite energi..

Noen som har hatt no lignende eller har peiling på hva dette kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...