Gå til innhold

Eggløsning...


Gjest Vil så gjerne bli 4

Anbefalte innlegg

Gjest Vil så gjerne bli 4

Vi prøver å få barn, men jeg klarer aldri helt å finne ut når jeg har eggløsning.

Jeg fikk mensen 1 november, blør veldig lite, så den 4 dagen begynte det og bli brunt og i dag e det bare pitte litt brunt om kommer. Så jeg vet ikke helt hvilke dag jeg er helt ferdig. I dag kanskje??

Så da e spm, når sånn ca har jeg eggløsning?

Jeg har veldig regelmessig mens, pleier og få den rundt 25-26, men denne gangen var den litt sein, så fikk den 1 i stede. Menst sannsynlig fordi vi prøver og bli gravid, og da blir den sein.

Håper noen kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hovedregelen er at man har eggløsning 14 dager før første dag i mens. Dersom du har 25 dager syklys, vil altså eggløsningen være på dag 11. MEN vi er jo forskjellige, og det er individuelle forskjeller.

Husk at sæd kan overleve noen dager inni kroppen og "vente" på egget, så det er bare å sette i gang ;-)

Blør du vanligvis lite, eller var det bare denne gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trådstarter

Hovedregelen er at man har eggløsning 14 dager før første dag i mens. Dersom du har 25 dager syklys, vil altså eggløsningen være på dag 11. MEN vi er jo forskjellige, og det er individuelle forskjeller.

Husk at sæd kan overleve noen dager inni kroppen og "vente" på egget, så det er bare å sette i gang ;-)

Blør du vanligvis lite, eller var det bare denne gangen?

Jeg blør alltid lite, veldig lite... Hvorfor lurte du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blør alltid lite, veldig lite... Hvorfor lurte du?

For dersom denne mensen var annerledes enn til vanlig, kunne det hende at du egentlig ikke hadde mensen. Jeg har i alle mine tre svangerskap hatt blødninger rundt forventet mens, men mer sparsom enn vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...