Gå til innhold

HJELP tørner her..messenger nye dritten..


Gjest Tilter snart..

Anbefalte innlegg

Gjest Tilter snart..

Skulle som vanlig inn på msn i dag og chatte med venner.. men hva skjer? jeg kommer ikke inn og får beskjed om å innstallere den nye messenger.. for det første er jeg fornøyd med den jeg har og liker ikke den nye i det hele tatt.. sett de på jobben bruke den..

Så blir jeg altså tvunget til å innstallere den nye for i det hele tatt å komme inn på messengeren min... Jeg prøver og får beskjed om at det ikke går!!!!!!! FY og F... sier jeg bare.. nå har jeg prøvd i sikkert 5 timer og ingenting hjelper.. føler jeg tilter her.. eller har vel allerede gjort det... hva er det med den dritten som ikke lar seg innstallere? Jeg husker jeg måtte gjøre det for foreldrene mine i sommer og husker også at vi holdt på i det lange men til slutt etter mange forsøk gikk det.. men her på min pc som bare er 2 år gammel og jeg har akkurat oppdatert alle nye Windows Vista oppdateringene som skal oppdateres..og jeg har satt brannmuren min ned til minmumskrav men likevel får jeg beskjed om at jeg ikke får innstallert pga av en feil de ikke hvet hvorfor eller noe om... så nå sitter jeg her da uten kontakt med vennenne mine.. :(( Noen snille som kan hjelpe meg her? Hva gjør man?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hadde nok flaks jeg

Så utrolig kjipt! Leste linken til AneM - håper den ga deg noen svar?

Jeg kan ingenting om data men er en del på msn. I slutten av august eller begynnelsen av oktober så poppet det opp et vindu hos meg når jeg var pålogget msn med spørsmål om jeg ville oppdatere. Trykket ok, var gjort på kort sekunder. Vanligvis går data'er i stykker bare jeg er i nærheten, men denne gangen hadde jeg tydeligvis flaks.

Håper du har fått det til? Har dessverre ingen tips.

Nå ligger dette innlegget på åpent tror jeg, er det ikke et forum som heter data her? Hvis du ikke har fått det til så kanskje du får mer kunnskapsrike svar dersom du poster det på data? At de som kan data går dit, og ikke nødvendigvis sjekker åpent eller 100 nyeste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...