Gå til innhold

Røft språk eller prøver han seg på andre?


Gjest mahi

Anbefalte innlegg

Kjæresten min er en fantastisk mann... Når vi 2 er sammen.... Når han er sammen med kamerater, er han så annerledes. De har et veldig røft og pervest språk når de prater. Her hin dagen kom jeg tilfeldigvis over noen meldinger han hadde skrevet på facebook til en av kompisene sine. Meldingene hadde blitt skrevet mens han var på ferie i Florida med en annen kompis. Innholdet var noe slikt som at kompisen spurte om det var noen bra damer der, (eller mus som han sa) og kjæresten min fortalte om at de latinske damene der var helt utrolig deilige. Kameraten mente at han bare burde spørre om de var interessert i et knull, men kjæresten min svarte at man ikke kan sjekke dem om, for de kan være veldig skumle, og man kan risikere å bli skutt,

Hvordan skal jeg tolke dette her? Er det bare røft språk mellom to kompiser, eller hadde kjæresten min seg en sjekke-ferie til Florida?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du skal være veldig fornøyd med det svaret. Hadde han hatt svin på skogen, ville han sikkert benyttet anledningen til å fortelle det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal være veldig fornøyd med det svaret. Hadde han hatt svin på skogen, ville han sikkert benyttet anledningen til å fortelle det.

Men sier ikke det han skrev, at han faktisk kunne vært utro? Hvis disse latinske damene ikke hadd vært skumle, hadde han tyfeligvis sjekket dem opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Men sier ikke det han skrev, at han faktisk kunne vært utro? Hvis disse latinske damene ikke hadd vært skumle, hadde han tyfeligvis sjekket dem opp?

Kan det ikke like godt være skryt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

skryt over hva?

"OOOO jeg så DE deilige damene, ooowwwææw så tøff eg eg!!!" ????

He, he, nei, mer skryt til kameraten at han sikkert kunne få hvem av de han ville, men så var de så farlige...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sier ikke det han skrev, at han faktisk kunne vært utro? Hvis disse latinske damene ikke hadd vært skumle, hadde han tyfeligvis sjekket dem opp?

Nei, det tror jeg ikke.

Jeg tror heller ikke noe på at alle de deilige damene i Florida er farlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å si og mene at andre jenter er deilige og sexy, det betyr absolutt ikke at man vifter med godsakene til andre.

For meg hørtes ikke dette ut som noe annet enn at han svarte kameraten på et spørsmål. Det hadde vært rart om han hadde svart at ingen der er pene og sexy, så avstumpet er han neppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å si og mene at andre jenter er deilige og sexy, det betyr absolutt ikke at man vifter med godsakene til andre.

For meg hørtes ikke dette ut som noe annet enn at han svarte kameraten på et spørsmål. Det hadde vært rart om han hadde svart at ingen der er pene og sexy, så avstumpet er han neppe.

Selvfølgelig kan man synes at andre er sexy. Det som plaget meg var måten de snakket om damene på. Det kunne virke som at han kunne tenke seg å sjekke dem opp, hadde det ikke vært for at de var så skumle. Det var det jeg reagerte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg tolket som fleip, hadde jeg vært deg.

Hadde du blitt mer imponert om han svarte "neinei! Jeg har jo kjæreste, jeg!" Da hadde han neppe hatt kompisen som spurte spørsmålet i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig kan man synes at andre er sexy. Det som plaget meg var måten de snakket om damene på. Det kunne virke som at han kunne tenke seg å sjekke dem opp, hadde det ikke vært for at de var så skumle. Det var det jeg reagerte på.

Han har neppe ment det alvorlig at jentene i Florida var skumle. Derfor blir dette bare tull mellom kompiser.

Bare glem dette og la han få lov til å fleipe med vennene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg tolket som fleip, hadde jeg vært deg.

Hadde du blitt mer imponert om han svarte "neinei! Jeg har jo kjæreste, jeg!" Da hadde han neppe hatt kompisen som spurte spørsmålet i utgangspunktet.

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg tolket som fleip, hadde jeg vært deg.

Hadde du blitt mer imponert om han svarte "neinei! Jeg har jo kjæreste, jeg!" Da hadde han neppe hatt kompisen som spurte spørsmålet i utgangspunktet.

Selvfølgelig skulla han svart at han hadde kjæreste... Hva er galt med det?

Eller er det tenåringer det er snakk om her kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig skulla han svart at han hadde kjæreste... Hva er galt med det?

Eller er det tenåringer det er snakk om her kanskje?

Jeg tenkte som så at når han først har en kompis som snakker i det toneleiet, så gjør han det selv også. Det var kanskje kjærestens måte å si at nei, han holder seg unna. Ikke at jeg behersker denne sjargongen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnea79

Dette er et sosialt rollespill mellom kompiser og har ingenting med virkeligheten å gjøre. Typen din svarte helt korrekt i følge dette rollespillet. Han velger en spøkende tone og blir dermed ikke tatt på alvor verken på den ene og den andre måten.

Kompisen spiller sikkert på samme måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...