Gå til innhold

Ting jeg lurer på


Orio

Anbefalte innlegg

Har alle i risikogruppene fått tilbud om vaksine mot svineinfluensa nå?

Beskytter munnbindet som tannlegen bruker også mot dårlig ånde?

Lages belgiske vafler med en "røre" eller er det en deig som må kjevles ut? Går det an å gjøre et forsøk på å lage det i vanlig vaffeljern?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei - mange i risikogruppa har ennå ikke blitt vaksinert. Jeg var heldig og fikk den siste vaksina de hadde på legekontoret i går - min mor og mi niese er begge i risikogruppe og skal få vaksine til uka.

Når det gjelder munnbind så regner jeg med at det demper litt dårlig ånde, men ikke ekstrem dårlig ånde.

Begiske vafler vet jeg ingenting om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt om i landet er det fremdeles flere i risikogruppene som ikke har blitt vaksinert.

Dårlig ånde blir kamuflert av munnbind til en viss grad.

Røra til belgiske vafler er omtrent som vanlig vaffelrøre, bare søtere og tykkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt om i landet er det fremdeles flere i risikogruppene som ikke har blitt vaksinert.

Dårlig ånde blir kamuflert av munnbind til en viss grad.

Røra til belgiske vafler er omtrent som vanlig vaffelrøre, bare søtere og tykkere.

Takk, takk.

Kjekt å ha en som kan svare på det meste.

Tror du det er håpløst å prøve å lage belgiske vafler i vanlig vaffeljern? Eller toastjern, for den saks skyld. Har lyst til å prøve, men det er jo ikke noe poeng i å kjøpe et spesielt jern bare for å prøve det en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk.

Kjekt å ha en som kan svare på det meste.

Tror du det er håpløst å prøve å lage belgiske vafler i vanlig vaffeljern? Eller toastjern, for den saks skyld. Har lyst til å prøve, men det er jo ikke noe poeng i å kjøpe et spesielt jern bare for å prøve det en gang.

Det går helt sikkert an å prøve. Nå er jo de belgiske vaflene tykkere enn våre vafler, så toastjern vil kanskje egne seg best. Vær bare obs på om røra vil flyte ut av toastjernet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...