Gå til innhold

Skittentøy - hvordan gjemme??


Hushjelpen

Anbefalte innlegg

Jeg har en tynn smal gang oppe i annen etage som jeg har to skittentøyskurver. Denne er liksom i gangen utenfor soverommene og badet... Dvs at alle gjester må gå i denne gangen for å komme på do:o)

Nå skal jeg pusse opp denne gangen og ønsker noen smarte løsninger for skittentøy.

Lurer på om jeg har sett slike skap som man drar ut, akkurat som slike skoskap, men som er litt dypere enn et skoskap, der vil det jo ikke være mye plass til skitne klær:o)

Jeg er så lei av den stygge gangen og syns det er så pyton og ha skittentøyet der, men det MÅ jeg altså!!!

Så dere, kom med tips til meg, og gjerne link til bilder og:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo bruke noen pene dype kurver av tre, med lokk, eller pene trekasser ("rutemønster") som finns på Ikea, husker ikke hva de heter. Så har du en stor stoffbag nedi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo bruke noen pene dype kurver av tre, med lokk, eller pene trekasser ("rutemønster") som finns på Ikea, husker ikke hva de heter. Så har du en stor stoffbag nedi.

Hvor får man tak i stoffbag da? Jeg kan IKKE sy!! Og uten sånn stoffbag vil det bli stygt og sikkert lukte og...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg at en kiste kunne vært smart i en lang smal gang. Inni den kan du ha sekker til skittentøyet.

Og så kan man sitte på den;c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kan være en ok løsning

Går det ann å skjære ut til "skap" noe sted i veggene der? Da kan du jo ha pene skittentøykurver inni det hullet, evnt. ha en fin gardinsak foran. Eller dører.

Hvis ikke det går så titt etter et flott, passende møbel på brukten f.eks. og gjør om dette inni til skittentøykurver. Hvis du finner et møbel som er litt smalt og høyt så tar det ikke så mye plass utover i gangen og da vil du kunne få en del plass inni til skittentøy. F.eks. kan du ta sånne gardinsnorer (med noe plastikk bordduk festet til, for det tar ikke lukt og kan tørkes av med klut) og hekte fast så klærne ikke detter ut når du lukker opp døra, men som du kan hekte av kjappt når du skal ta klærne oppi en kurv og med deg til vask. Skjønte du?

Sånn sett så er det vel vanskelig å få plass i et møbel til flere forskjellige vasker, men disse har du kanskje mulighet til å sortere og la ligge litt der du vasker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caloni Makaroni

Hvor får man tak i stoffbag da? Jeg kan IKKE sy!! Og uten sånn stoffbag vil det bli stygt og sikkert lukte og...??

Det følger med, har jeg ofte sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går det ann å skjære ut til "skap" noe sted i veggene der? Da kan du jo ha pene skittentøykurver inni det hullet, evnt. ha en fin gardinsak foran. Eller dører.

Hvis ikke det går så titt etter et flott, passende møbel på brukten f.eks. og gjør om dette inni til skittentøykurver. Hvis du finner et møbel som er litt smalt og høyt så tar det ikke så mye plass utover i gangen og da vil du kunne få en del plass inni til skittentøy. F.eks. kan du ta sånne gardinsnorer (med noe plastikk bordduk festet til, for det tar ikke lukt og kan tørkes av med klut) og hekte fast så klærne ikke detter ut når du lukker opp døra, men som du kan hekte av kjappt når du skal ta klærne oppi en kurv og med deg til vask. Skjønte du?

Sånn sett så er det vel vanskelig å få plass i et møbel til flere forskjellige vasker, men disse har du kanskje mulighet til å sortere og la ligge litt der du vasker?

''evnt. ha en fin gardinsak foran.''

Problemet er bare at det finnes ikke. Det ser helt corny ut med forheng på de mest utrolige steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kan være en ok løsning

''evnt. ha en fin gardinsak foran.''

Problemet er bare at det finnes ikke. Det ser helt corny ut med forheng på de mest utrolige steder.

Det er vel smak og behag.

Lage dører da se, er ikke så vanskelig det heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...